قابلیت جدید و فوق العاده MacBook Pro

0
495

کالاسودا_یک لایه سیلیکن مانند در زیر دکمه های کیبورد قرار می گیرد، این خبری بود که به تازگی کمپانی اَپِل به رسانه اعلام کرده است و زمان اجرا سازی این موضوع رو ماه مارچ در نظر گرفته است.

کیبوردهای MacBook Pro های جدید شرکت اَپِل خیلی بی صدا تر از ورژن های قبلی این دستگاه ها می باشند اما حل این مشکل هم خیلی ساده نبود و تلاش های بسیاری در این زمینه صورت گرفت تا کاربران با اعصاب راحت تری از کیبورد این دستگاه استفاده کنند.

به تازگی خبری در رسانه ها منتشر شده که ورژن جدید MacBook Pro قابلیت های جدیدی دارد و یکی از آنها استفاده از یک لایه سیلیکنی برای کیبورد دستگاه می باشد که می تواند از ورود گرد و خاک به کیبورد جلوگیری کند. این ویژگی برای MacBook Pro 15 اینچی این شرکت تعبیه شده است.

استفاده از لایه سیلیکنی برای کیبورهای ورژن جدید MacBook

این موضوع رو هم کمپانی اَپِل اشاره کرده این ویژگی در ماه مارچ به بازار عرضه خواهد شد. برای طراحی این کیبوردها از متدهای زیادی استفاده شده که همانند یک محافظ برای کیبورد عمل می کند و این موضوع می تواند کمک شایانی به تمیزی کیبورد کند. محافظ های این چنینی در کیبورد حالتی حفاظتی برای تمام سیستم دارد.

این لایه سیلیکنی همچنین می تواند صدای کیبورد و تایپ بر روی آن رو نیز کاهش دهد و به نظر ما شرکت اَپِل با این کار به دو هدف رسیده است.

ما هنوز اطلاع نداریم که این موضوع می تواند راه حلی قطعی برای بی صدا کردن کیبورد باشد یا خیر اما کمپانی اَپِل از این موضوع کاملا مطمئن می باشد و همه ی ما منتظر انتشار این MacBook ها هستیم.

اگر هم این روش جوابگو نباشد قطعا این کمپانی با مشکلات عدیده و بزرگتری مواجه خواهد شد.

در کل اینکه اگر این روش به خوبی برای کیبوردها عمل کند می شود به مساله جدیدتری مانند ضد آب بودن این کیبوردها نیز پرداخت و گام بزرگی در این زمینه برداشت.قطعا این شرکت با عرضه این دستگاه به بازار ، مقایسه ای نیز بین مدل قدیمی و این مدل خواهد داشت و معایت و مزیت های این دستگاه رو معرفی خواهد کرد.

خبرهایی هم در زمینه لمسی شدن صفحه نمایش MacBook Pro منتشر شده ولی هنوز از موثق بودن اون مطمئن نیستیم ولی احتمالا این ویژگی باعث می شود تا صفحه نمایش ۱mm نازک تر گردد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما عزیزان می توانید نظرات خود رو در مورد این خبر با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها