عرضه اپلیکیشن فوتوشاپ با تمام امکانات به زودی در iPad

0
393

کالاسودا_جدایی دو برنامه Lightroom CC و Lightroom Classic  باعث شده تا خیلی از ابزارهای برنامه Lightroom در تلفن های همراه فعال شود و گزارش ها هم حاکی از آن است شرکت Adobe به زودی نسخه کامل و با تمام امکانات رو به زودی برای دستگاه iPad به بازار عرضه خواهد کرد. خبرهایی که از داخل این شرکت به بیرون درز کرده این موضوع رو نشان می دهد که برنامه فوتوشاپ برای دستگاه iPad کامل و کاملا کاربردی خواهد بود.

شرکت Adobe این شایعات رو نه رد و نه تایید کرده است ولی مدیر بخش نوآوری این شرکت اظهار داشته که به زودی اپلیکیشن خوبی برای برنامه محبوب فوتوشاپ به بازار عرضه خواهند کرد. اگر فوتوشاپ نسخه کاملی از برنامه فوتوشاپ خود رو برای دستگاه iPad به بازار عرضه کند قطعا در این زمینه تنها و منحصر به فرد خواهد بود و می تواند جز اپلیکیشن ها برتر سال نیز گردد.

سخنگوی شرکت Adobe  اظهار داشت : (( ما نمی توانیم نظری در مورد شایعات موجود در رسانه به شما بگوییم ، شرکت Adobe همیشه در نظر داشته تا نیاز کاربران خود رو به بهترین شکل ممکن برطرف کند ولی فقط می توانیم این موضوع رو بگوییم که تمام تلاش شرکت بر این است که بهترین ها رو به بازار عرضه کنیم.))

هم اکنون شرکت Adobe تعداید از ابزارهای فوتوشاپ رو به صورت محدود در اپلیکیشن های خود مانندPhotoshop Express ، Photoshop Fix ، Photoshop Mix قرار داده است. برنامه های موبایل این نرم افزار فعلا ضعیف تر از نسخه دسکتاپ اون می باشد. برای مثال نسخه Photoshop Express ابزارهای لازم برای لایه بندی رو ندارد و این موضوع جز نواقص اون محسوب می شود.

همگام سازی نرم افزارها از دیگر اهداف این شرکت می باشد و می خواهند هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ رابط کاربری خوبی با یکدیگر داشته باشند. هم اکنون نسخه دسکتاپ Lightroom CC دارای ابزارهایی است که این ابزارها در نسخه موبایل فعال نمی باشد.

نسخه Adobe Creative Cloud طوری طراحی گردیده است که کاربران بتوانند با دستگاه های مختلف از اون استفاده کنند. البته شرکت Adobe در تلاش است که این نواقص رو برطرف کرده و این فواصل موجود بین این اپلیکیشن ها رو از بین ببرد، به همین خاطر همگی منتظر هستیم که ببینیم این شرکت در اکتوبر سال ۲۰۱۹ چه برنامه ای رو به بازار عرضه خواهد کرد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظرات و پیشبینی های خود رو در مورد این خبر با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها