قابلیت جدید یوتیوب این نرم افزار را به پلیر قدرتمند موسیقی تبدیل می کند

0
330

به نظر می رسد قابلیت جدید یوتیوب این نرم افزار را را به پلیر قدرتمند موسیقی تبدیل می کند. آخرین به روز رسانی یوتیوب قابلیت بسیار مهمی را به این نرم افزار اضافه کرده که می تواند شرایط بسیار جالبی را برای کاربران ایجاد کند. این نرم افزار پرطرفدار می تواند به پخش موسیقی های موجود در حافظه داخلی گوشی موبایل بپردازد.

همانطور که از مدتی پیش اعلام شده بود آخرین به روز رسانی YouTube Music این قابلیت بسیار ساده را برای کاربران ایجاد کرده است و در زیر بخش Library می توان به فایل های موسیقی موجود در کارت حافظه و حافظه داخلی دسترسی پیدا کرد و به پخش آن ها پرداخت.

قابلیت جدید یوتیوب نیاز به پیشرفت های بسیاری دارد

پس از راه اندازی مرورگر محتوای محلی در YouTube Music پیغامی با متنبرای شما به نمایش گذاشته می شود،

These songs can be played on their own, but can’t be added to queues or playlists with songs from YouTube Music. They also can’t be cast to another device

و بیان می کند، این آهنگ ها را می توان روی دستگاه خود پخش کرد اما نمی توان آن ها را به صف یا لیست پخش YouTube Music اضافه کرد. این موسیقی ها را نمی توان به دستگاه دیگری نیز انتقال داد. این محدودیت کمی عجبیب به نظر می رسد. قابلیت جدید یوتیوب را با ویژگی های گوگل پلی موزیک مقایسه کنید که می تواند آهنگ ها را به صورت یکپارچه ادغام کند. البته ممکن است در به روز رسانی نزدیک این مشکلات نیز برطرف شود یا استراتژی جدیدی برای این موضوع شکل گیرد.

موضوع دیگری که امیدوار هستیم به زودی آن را مشاهده کنیم امکان دسترسی به بخش library گوگل پلی موزیک در پلیر یوتیوب است، این موضوع کمک بسیاری به استفاده از یوتیوب می کند. مرورگر موسیقی بخش حافظه داخلی هنوز فعال نیست اما به نظر به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها