آیا قیمت پرچمداران نوکیا و سونی مناسب است؟

0
778
آیا قیمت پرچمداران نوکیا و سونی مناسب است؟

قیمت پرچمداران نوکیا و سونی مشخص شد. قیمت گوشی پرچمدار نوکیا اخبار جالب توجهی به همراه دارد و نشان می دهد گوشی هوشمند نوکیا 9 پیورویو فروش بسیار خوبی را به دست خواهد آورد.

گوشی هوشمند نوکیا 9 را می توان یکی از خاص ترین گوشی های هوشمند سال 2019 دانست. این گوشی هوشمند که قرار است با پنج لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش شود، شرایط بسیار خوبی را برای کاربران به وجود خواهد آورد. این گوشی هوشمند اولین موبایل با پنج لنز دوربین خواهد بود که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

قیمت پرچمداران نوکیا چقدر است؟

کمپانی اچ ام دی گلوبال قیمت پرچمدار خود را 600 یورو اعلام کرده است. این قیمت در مقایسه با پرچمدار قبلی نوکیا بسیار جالب توجه است؛ پرچمدار قبلی نوکیا قیمتی در حدود 750 یورو داشت.

قیمت پرچمداران نوکیا در سال های اخیر بسیار کمتر از پرچمداران برندهای پرفروشی همچون سامسونگ، هواوی و اپل بوده است. البته این موضوع را در نظر بگیرید که پرچمدار نوکیا امکانات کمتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 845 و پنج لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند که تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود، از صفحه نمایش 5.99 اینچی بهره می برد. نوکیا قصد دارد نسخه پایه محصول خود را با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم نرم افزاری شش گیگابایتی روانه بازار فروش کند. حال باید دید نوکیا می تواند با ارائه قیمتی مناسب و استفاده از پنج لنز برای دوربین اصلی، فروش خوبی را در نیمه اول سال 2019 به دست آورد.گوشی هوشمند نوکیا 9 را می توان یکی از خاص ترین گوشی های هوشمند سال 2019 دانست.

پرچمدارسونی با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

در کنار خبر قیمت پرچمداران نوکیا، قیمت گوشی هوشمند اکسپریا 1 نیز مشخص شد. سونی که در سال های اخیر فروش ناامید کننده ای داشته، قیمت 950 یورو را برای گوشی هوشمند پرچمدار خود در نظر گرفته است. این قیمت به قیمت پرچمدار سامسونگ که چند روز پیش به صورت رسمی رونمایی شد، بسیار نزدیک است و باید دید سونی می تواند شرایط خوبی را برای فروش به دست آورد یا طبق روال چند سال اخیر فروش جالب توجهی به دست نخواهد آورد.

در روزهای اخیر، در کنار قیمت پرچمداران نوکیا و سونی، قیمت پرچمداران شیائومی نیز 470 یورو اعلام شد که بدون شک روی فروش بسیاری از گوشی های پرچمدار برندهای دیگر تاثیر خواهد گذاشت.

نظر شما در مورد قیمت پرچمداران نوکیا و سونی چیست؟ آیا در سال 2019 به خرید پرچمداران این برندهای قدیمی علاقه مند هستید یا ترجیح می دهید از برندهای دیگر استفاده کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها