قیمت گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 کاهش پیدا کرد

0
886
قیمت گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 کاهش پیدا کرد

قیمت گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 همزمان با به روز رسانی سامسونگ برای این گوشی های هوشمند کاهش پیدا می کند. پرچمداران سال گذشته سامسونگ همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد که علاقه مند به خرید این گوشی های هوشمند هستند. حال اخباری از کمپانی سامسونگ منتشر شده و نشان می دهد سامسونگ قصد دارد با کاهش قیمت گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 به فروش این محصولات کمک کند.

در حال حاضر گلکسی اس 10 سامسونگ را می توان برترین خرید برای طرفداران کمپانی سامسونگ در نظر گرفت. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار زیادی دارد که باعث می شود کاربران به جای خرید از پرچمداران سال گذشته ایت محصول جدید را خریداری کنند. حال سامسونگ شرایطی را برای کاربران ایجاد کرده که بتوانند پرچمداران سال گذشته این برند محبوب را با قیمتی منطقی خریداری کنند.

گوشی های هوشمند گلکسی اس 9 و نوت 9 با وجود اینکه پرچمدار سال گذشته سامسونگ به شمار می روند همچنان در بخش صفحه نمایش و باتری بسیار هیجان انگیز هستند و می توانند در کنار برترین ها قرار گیرند. زمانی که این گوشی های هوشمند در بازار فروش قرار گرفتند قیمت هایی بالاتر از 700 پوند داشتند اما با عرضه گوشی های هوشمند جدید شرایط کمی متفاوت شد.قیمت گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 چقدر است؟

قیمت گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 چقدر است؟

در حال حاضر فروشگاه های رسمی سامسونگ قیمت گوشی های گلکسی اس 9 را در حدد 499 پوند به فروش گذاشته اند و نماینده گلکسی نوت نیز حدود 649 پوند قیمت دارد. این قیمت ها می توانند شرایط بسیار خوبی را برای این کمپانی مشهور کره ای فراهم کنند.

البته زمانی که صحبت از پرچمدار سال گذشته می شود گاهی کاربران فکر می کنند که گوشی هوشمند یاد شده بسیار قدیمی هستند و ارزش خرید بالایی ندارند اما این موضوع از دید بسیاری از کاربران رد می شود به خصوص اینکه گلکسی نوت 9 همچنان برترین فبلت سامسونگ در سال جاری است.

این دو گوشی هوشمند پرچمدار در بخش دوربین نیز همچنان در کنار برترین دوربین ها قرار دارند و می توانند به رقابت با بسیاری از برند های بازار نیز بپردازند.

نظر شما در مورد قیمت گوشی های گلکسی اس 9 و نوت 9 چیست؟ آیا با افت قیمت این محصولات شرایط برای برند های رقیب به خصوص هواوی سخت می شود یا تاثیری روی فروش محصولات آن ها نخواهد داشت؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
م.م
م.م
4 سال پیش

سلام من میخوام نوت 9 بخرم،بنظرتون منتظر بمونم تا شهریور که نوت 10 عرضه بشه،اون موقع قیمت نوت 9 میاد پایین?چقدر ممکنه کاهش قیمت داشته باشه?