با دانلود اپلیکیشن Vimeo ویدئوهای خود را رایگان آپلود کنید

0
771
با دانلود اپلیکیشن Vimeo ویدئوهای خود را رایگان آپلود کنید

یکی از پلتفرم های ویدئویی که می توانید ویدئوهای خود را به راحتی در آن آپلود کرده و در گوشی و تبلت خود از هر جای دنیا به آن دسترسی داشته باشید اپلیکیشن Vimeo برای اندروید  است.

تماشا و به اشتراک گذاری فیلم ها در فرمت Hd بدون تبلیغات و دنبال کردن دسته هایی خاص از ویدئوهای مختلف، کانال ها و مجموعه ها که روزانه دنبال می کنید، یکی از ویژگی های این برنامه است. با کمک آن می توانید ویدئوهای خود را آپلود کرده و از همه جا به آن دسترسی داشته باشید، بدون اینکه حافظه گوشی خود را پر کنید.

با Vimeo برای آندروید، شما می توانید:

  • تماشای فیلم ها در HD بزرگ بدون تبلیغات
    • فیلم های ویدئویی در 1080p HD کامل
    • لذت بردن در Vimeo همیشه تبلیغ بدون پخش
    • ذخیره فیلم ها برای تماشای آفلاین
    • ویدیوهای Chromecast به صفحه نمایش بزرگتر اپلیکیشن Vimeo برای اندروید  است

همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که به راحتی می تواند آپلود، مدیریت و به اشتراک گذاری فیلم ها و ویدئوها را انجام دهد. می توانید  به راحتی تنظیمات ویدئو و مشخصات خود را مدیریت کنید و به فیلم ها و مجموعه های خود را از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید. امنیت این برنامه بالاست و شما می توانید تعیین کنید که چه کسانی ویدئوهای آپلود شده شما را ببینند. به این ترتیب می توانید خصوصیات شخصی را با افرادی که انتخاب می کنید به اشتراک بگذارید و بر بازدیدکنندگان خود نیز نظارت داشته باشید.

سازندگان ویدئوی زیادی از سراسر دنیا در این برنامه کانال دارند که متناسب با سلیقه خود قادر خواهید بود که آنها را پیدا و دنبال کنید.  دسته بندی ها، سازندگان و موارد دیگر را برای تنظیم فید خود دنبال می کنید و از جدیدترین ویدئوهای انها در این پلتفرم آگاه خواهید شد. برای کشف فیلم های جدید و سازندگان که دوست دارید، روی نماد جستجو ضربه بزنید. اگر می خواهید لذت روزانه در یک گروه تازه و شیرجه رفتن به مقوله های گوناگون انسانی مانند انیمیشن، مستند، سفر و بیشتر را تجربه کنید روی لینک زیر برای دانلود کلیک کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Vimeo

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vimeo.android.videoapp

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها