لاجیتک برای تلویزیون های هوشمند کیبورد ساخت

0
1558

کالاسودا – شرکت لاجیتک کیبوردی مختص تلویزیون های هوشمند ساخت. این مدل که K600 نام دارد، می تواند به رایانه یا دستگاه موبایل شما نیز متصل شود.

صفحه کلیدهای اختصاصی تلویزیون های هوشمند زیادی در بازار وجود ندارد و اساسا ساخت یک صفحه کلید برای تلویزیون امری غریب است. ریموت کنترل های ارائه شده توسط کمپانی هایی مانند LG و سامسونگ هرچند که پیشرفت مناسبی داشته اند اما باز هم مشکل صفحه کلید در آنها حل نشده است و برای تایپ های طولانی راحت نیستند. حتی با وجود اتصال مستقیم موس و کیبورد مجزا باز هم مشکلات ارگونومیک آن دردسر ساز است و نمیتوان از آنها به راحتی استفاده کرد.

اکنون شرکت لاجیتک یک گزینه مناسب برای شما در این زمینه ارائه می دهد. کیبوردی به نام K600 یک کیبورد جمع و جور و مناسب است که برای تلویزیون های هوشمند مدرن طراحی شده است. شرکت لاجیتک در رویدادی تازه یک صفحه کلید به نام K600 برای استفاده در تلویزیون های هوشمند رونمایی کرده است. انرژی این کیبورد از طریق باتری تامین می شود و به همراه آن یک آداپتور USB نیز عرضه می شود.

تایپ آسان و سریع آدرس های وب

پس از اتصال این کیبورد شما مجبور نیستید که آدرس های وب را با دشواری وارد کنید و یا جستجو را به کمک موبایل خود انجام دهید. البته K600 با انواع تلویزیون های هوشمند سازگار است، اما از محبوبترین مدل های سال 2016 به بعد مانند تلویزیون های LG، سامسونگ  و تلویزیون های 4K سونی بهتر پشتیبانی می کند. این صفحه کلید فشرده همراه با یک صفحه هدایت گر مشابه با صفحه کلید لپ تاپ ها عرضه می شود تا کاربران راحت تر بتوانند از صفحه کلید مذکور استفاده کنند. سازگاری این صفحه کلید با فناوری بلوتوث به کاربران امکان می دهد تا از آن به طور عادی نیز استفاده کنند. لذا استفاده از K600 همراه با رایانه های شخصی، مک،اندروید نیز ممکن است.

بدین ترتیب شما مجبور نیستید که از این صفحه کلید تنها برای تلویزیون استفاده کنید. بلکه این محصول دارای یک استاندارد معمول بلوتوث است و شما می توانید آن را به دستگاه های مک، iOS، اندروید و ویندوز نیز متصل کنید و از کار با آن در سایر سیستم عامل ها نیز لذت ببرید. یک دکمه سوئیچ برای جفت شدن با دیگر دستگاه ها در این صفحه کلید وجود دارد. در حال حاضر قیمت این کیبورد 70 دلار است. بدین ترتیب آنچه می خواهید روی صفحه نمایش بزرگ تایپ کنید را برایتان ساده خواهد کرد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید