لاکچری‌ترین سدان جهان 2021 Mercedes-Maybach S-Class را ببینید

0
5647

لاکچری‌ترین سدان جهان با نام 2021 Mercedes-Maybach S-Class رونمایی شد.

به گزارش کالاسودا، موتور این خودرو از نوع M177 چهار لیتری هشت سیلندر همراه با موتور الکتریکی 48 ولت است که خروجی هیبریدی را با 496 اسب بخار قدرت با گشتاور 538 LB-FT عرضه می‌کند.

 

صفر تا صد خودرو 4.8 ثانیه تعریف شده و 9 سرعته اتوماتیک است.

تاکید سازنده در طراحی داخلی خودرو روی قسمت عقب آن بوده و بسته کامل درجه یک و فانتری در نظر گرفته شده تا باعث نهایت جذابیت به شرح زیر شود:

سیستم صوتی فراگیر Burnmaster 4D / روشنایی فعال محیط 64 رنگه / سیستم سرگرمی MBUX در عقب خودروشامل نمایشگرهای لمسی که روی صندلی‌های جلو فیکس شده‌اند / سیستم واقعیت افزوده MBUX روی نمایشگر بالا / میزهای تاشو عقب / تجهیز صندلی‌های عقب به گرمکن و کولر / تریم چوبی روی تکیه گاه / صندلی‌های ماساژوری / درهای الکترونیکی که با فشار دکمه باز و بسته می‌شوند/ کمربندهای برقی / بسته USB Plus / سیستم تعادل هوا

تعبیه 5 نمایشگر داخل خودرو بی نظیر است: یکی برای راننده است که مدیریت خودرو را پشت فرمان خود دارد. نمایشگر لمسی 13 اینچی در کنسول مرکزی تعبیه شده است. دو نمایشگر 12 اینچی در پشت متصل به صندلی‌های جلو نصب شده است. همچنین یک نمایشگر لمسی کوچکتر ما بین دوصندلی عقب تعبیه شده که مانند تبلت پرتابل می‌شود.

با قیمت پایه 180 تا 190 هزار دلار تابستان 2021 وارد بازار آمریکا خواهد شد و با رولز رویس گوست 300 هزار دلاری و بنتلی Flying Spur دویست هزار دلاری رقابت خواهد کرد.

{گفته می‌شود مدل توئین توربو 12 سیلندر S680 هم با چهار چرخ محرک در راه است.}

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها