لباس هوشمند E-Skin برای جنگ با زوال عقل آمد

0
735

لباس هوشمند E-Skin برای جنگ با زوال عقل آمد|کالاسوداکالاسودا_لباس هوشمندE-Skin نوعی محصول منحصر به فرد برای بهبود بیمارانی است که به زوال عقل مبتلا هستند . لباسی سبک و راحت که به فناوری های منحصر به فردی مجهز است .

این محصول توسط یک شرکت ژاپنی به نام xenoma  طراحی شده و موفق شده به سرعت جایگاهی منحصر به فرد بین انواع گجت های پوشیدنی به خود اختصاص دهد .

جالب است که مدتی پیش نیز شرکت xenoma  وعده داده بود ؛ به زودی از گروهی از گجت های پوشیدنی خود رونمایی می کند و اکنون لباس هوشمند E-Skin جزو نخستین گروه محصولات پوشیدنی جذاب این شرکت است .

e-skin-smart-tshirt|کالاسودااما لباس ها هوشمند ، موضوع جدید و خاصی نیستند و این روزها بسیاری از شرکت ها این نوع محصولات را تولید می کنند، پس چرا لباس هوشمند E-Skin  تا این حد مورد توجه واقع شده است .

علت را شاید بتوان در کارکرد اختصای این محصول دانست . درواقع E-Skin  به طور اختصاصی برای بیماران مبتلا به زوال عقل طراحی شده است .

E-Skin  مجهز به باتری، شتاب سنج، تراشه بلوتوث و موقعیت سنج است و شارژ باتری آن برای هشت ساعت استفاده کافی است. استفاده عمومی از این محصول صد  دلاری تا سال ۲۰۲۰ آغاز می شود.

اما این لباس هوشمند چگونه کار می کند ؟ بیماران مبتلا به زوال عقل ، با پوشیدن این لباس ها در بیمارستانها، خانه و…موقعیت خود را به پزشکان، پرستاران و اعضای خانواده اعلام می کنند.این لباس ها  sensor دارند و هر حرکت فرد توسط این  sensor  کنترل می شود .

e-skin-tshirt|کالاسودااین موضوع از طریق یک برنامه تلفن همراه به دیگران نیز اطلاع داده می شود و در نتیجه بیماران مبتلا به زوال عقل مفقود نمی شوند .

افزون بر این ها با کمک تی شرت این لباس هوشمند ،کنترل علائم حیاتی همچون تنفس هم استفاده کرد. اتصال بی سیم این تی شرت به برخی دستگاه های حساس پزشکی نیز ممکن است.