ویدئویی که نشان می‌دهد لولای گوشی تاشوی Z Flip گرد و غبار جذب می‌کند

0
845

شرکت iFixit ویدئویی ضبط‌شده از Galaxy Z Flip جدید سامسونگ را منتشر کرده است که نگاهی متفاوت از اجزای داخلی این گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، نکته‌ای که در این ویدئو نشان داده می‌شود این است که برس‌های لولا ممکن است نتواند جلوی ورود گردوغبار به داخل گوشی شما را بگیرد.

هنگامی که سامسونگ هفته گذشته گوشی Z Flip را معرفی کرد، این نکته در تبلیغات برجسته شد که چگونه لولای گوشی که دارای “محافظ فیبر یا Fiber Shield” است می‌تواند گردوغبار ناپایدار را به دام بیندازد و آن را وارد گوشی نکند.

این نکته مهمی در بازاریابی گوشی است، اما ifixit آن محافظ را تست کرده و نتایج آن‌طور که باید عالی نبودند. برای تست این موضوع iFixit  گوشی را جمع کرد و آن را در کیسه‌ای از گردوغبار بنفش انداخت. iFixit پس از بیرون آوردن گوشی از کیسه و با لرزاندن آن نشان داد که چه میزان گردوغبار از این گوشی بیرون می‌آید.

در تصویر دیگری نیز لولا را کاملاً از گوشی جدا کرد و آن نیز کاملاً از گردوغبار بنفش پوشانده شده بود. در این تصویر می‌توانید گردوخاک واردشده به لولاها را ببینید. ظاهراً فکر می‌کنید که گوشی گردوغبار جذب نمی‌کند، اما با باز کردن لولاها می‌توانید متوجه این موضوع شوید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها