لوگوهای جدید جی‌میل، جی‌میت،گوگل چت،گوگل ورک اسپیس را ببینید

0
8921

گوگل در اقدامی تازه لوگوهای چند محصول خود از جمله جی میل را تغییر داد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، محصولاتی مانند گوگل داکس، درایو،تقویم، ملاقات و … مزین به علامت تجاری جدید شده‌اند.

گوگل در بزرگترین تغییر پاکت نامه جی میل را برداشته و جای آن یک M بزرگ را به رنگ آبی، قرمز، زرد و سبز مزین کرده است. گفته می‌شود مارک جدید با سایر محصولات هم خوانی دارد. البته جی میل فقط آرمش عوض می‌شود و تغییراتی در خود اپلیکیشن به وجود نخواهد آمد.

 

مورد بعدی تقویم گوگل Google Calendar است که به شکل مربع با رنگ آبی به صورت رنگ اصلی هویدا شده است. البته گوشه پایین سمت راست چین خوردگی پیدا کرده و در مرکز آن عدد 31 قرار گرفته است.

 

گوگل درایو خیلی عوض نشده است و هنوز مثلث مانند با لبه‌های گرد است. رنگ قرمز دیگری به سه رنگ فعلی زرد، آبی و سبز اضافه شده است.

 

این یکی مستطیلی شکل که از بالا سمت راست چین خوردگی پیدا کرده و شبیه تقویم شده و 4 رنگ قرمز،زرد،آبی و سبز دارد.

گوگل چت نماد جدیدی گرفته و به شکل سبز درآمده است. گفته می‌شود این رنگ ادای احترام به Hangouts است. همه برنامه‌های فوری گوگل این رنگ را گرفته‌اند.

 

گوگل میت Gmeet نمادی شبیه دوربین فیلمبرداری گرفته است.

 

محصول Google Keep شبیه برگ کاغذ شده و پس زمینه مربعی آن از بین رفته است.طراحی لامپ نیز صاف است.

 

محصول Gsuite با تمرکز روی کاربران انترپرایز به Google Workspace تغییر نام داده است.این اولین بار نیست گوگل نام محصولات سازمانی را عوض می‌کند.Gsuite قبلا Google Apps و Google Apps for You نام داشت.گوگل می‌گوید محصول گوگل ورک اسپیس تجسم چشم انداز برای محیطی است که کار در آن انعطاف پذیر بوده، زمان از ارزش بیشتری برخوردار بوده و ارتباطات قوی انسانی اهمیت بیشتری دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها