معرفی 5 لپ تاپ مناسب برنامه نویسی خوش قیمت و قدرتمند

1
21385
معرفی 5 لپ تاپ مناسب برنامه نویسی خوش قیمت و قدرتمند

داشتن لپ تاپ مناسب برنامه نویسی امری بسیار مهم برای توسعه دهندگان به شمار می رود، به طور کلی حضور یک لپ تاپ مناسب برای نیاز های مصرف کنندگان اهمیت دارد، اما این موضوع برای برنامه نویسان امری ضروری است، زیرا فقدان آن می تواند مانع بسیار بزرگی برای آن ها قلمداد شود.

خوشبختانه گزینه های زیادی در بازار جهانی وجود دارد که برای برنامه نویسی مناسب است، از این رو ما برای هر بازه ی قیمتی سعی کرده ایم که بهترین محصولات را معرفی کنیم.برای بررسی بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2019 در این بخش کلیک کنید.

برای انتخاب لپ تاپ مناسب برنامه نویسی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

برای انتخاب بهترین  لپ تاپ مناسب برنامه نویسی 2019 موارد مختلفی باید در نظر گرفته شود که بسته به نوع فعالیت شما می تواند تغییر کنید،در کنار قیمت موارد دیگری نیز وجود داردکه در این بخش قصد داریم به معرفی برخی از آن ها بپردازیم.

  • پردازنده: حداقل پردازنده  Intel i5 نسل 8 ام ، پردازنده i7 برای توسعه بازی و VR
  • رم: حداقل 8 گیگابایتی، 16 گیگابایت به بالا برای توسعه بازی و VR
  • هارد دیسک: استفاده از هارد های SSD سرعت بوت شدن و لود شدن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
  • صفحه نمایش و گرافیک: در حالی که لپ تاپ کوچک برای حمل و نقل بسیار مناسب است، یک صفحه نمایش با کیفیت HD برای کاربران بسیار ضروری است، توسعه دهندگان بازی نیز به کارت گرافیک اختصاصی گیمینگ نیاز دارند.
  • کیبورد: صفحه کلید بد می تواند تجربه بسیار بدی برای برنامه نویسان باشد، حتی اگر بهترین شرایط سخت افزاری در اختیار شما قرار گیرد.

توجه داشته باشید که در این میان موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید بر اساس آن ها بهترین لپتاپ مورد نیاز خود را تهیه کنید.

برای انتخاب لپ تاپ مناسب برنامه نویسی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

بررسی n لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین و مناسب ترین لپ تاپ های مخصوص برنامه نویسی بپردازیم و می توانید مطابق انتظار و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

لپ تاپ Dell XPS 13، بهترین انتخاب لپ تاپ برای برنامه نویسان

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی اندروید را می توان Dell XPS 13 دانست. این محصول را می توان به عنوان بهترین و محبوب ترین لپ تاپ در میان محدوده قیمت خود دانست. این لپ تاپ با پردازنده نسل هشتم i5 در اختیار کاربران قرار می گیرد و می تواند به خوبی تمامی کارهای مربوط به برنامه نویسی را مدیریت کند.

صفحه نمایش لمسی InfinityEdge یکی از بهترین ها به شمار می رود و برای جلسات برنامه نویسی طولانی مناسب است، افرادی که قصد داشتن یک لپتاپ گران قیمت تر را دارند می تواند نسخه 4K آن را دریافت کنند. در کنار صفحه نمایش با کیفیت رم 8 گیگابایتی DDR3 به کاربران این قابلیت را می تواند تا تجربه بسیار خوبی از این لپتاپ داشته باشند. افرادی که قصد دارد هزینه بیشتری برای لپ تاپ خود هزینه کنند می تواند رم بالاتری یا هارد  SSD با ظرفیت بیشتری را انتخاب کنند.

لپ تاپ Dell XPS 13، بهترین انتخاب لپ تاپ برای برنامه نویسان

MSI GP73 Leopard-609 ، بهترین لپتاپ برای توسعه بازی ها

توسعه بازی می تواند از بازی های بسیار ساده دو بعدی آغاز شود و این رویه تا بازی های گرافیکی بسیار بالا مشاهده شود. با توجه به این موضوع این لپتاپ ارزشمند گزینه بسیار خوبی برای آماده بودن برای توسعه بازی های بسیاری به شمار می رود.

این مدل دارای نسل 8 ام پردازنده 6 هسته ای i7 است، در کنار این پردازنده رم 8 گیگابایتی DDR4 وجود دارد و حافظه داخلی این محصول قابلیت ارتقا تا یک ترابایت را دارد. کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 نیز در کنار صفحه نمایش 17 اینچی با رزولوشن اچ دی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.

به طور کلی اگر توسعه دهنده بازی های رایانه ای هستید و این گزینه را می توان بهترین لپ تاپ 2019 برای شما دانست.

MSI GP73 Leopard-609 ، بهترین لپتاپ برای توسعه بازی ها

Macbook Pro، بهترین لپ تاپ برای توسعه iOS

جای تعجب نیست که اگر برنامه نویس سیستم عامل کمپانی اپل هستید این محصول بهترین انتخاب برای شما است، Macbook Pro نسخه جدید دارای Touch Bar است و پردازنده Intel Core i5 و نرخ کلاک 2.3GHz در اختیار کاربران قرار می گیرد. این محصول دارای رم 8 گیگابایتی است و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD شرایط بسیار خوبی را برای بوت شدن سیستم و همچنین بارگذاری برای برنامه نویسان مهیا می کند.

اگرشما ملزم به نوشتن در زبان Swift—Apple برای توسعه iOS هستید، مک بوک پرو دارای پردازش قدرت کافی برای فعالیت های شما است، به طور کلی بسیاری از افرادی که محصولات اپل را خریداری می کنند، قیمت مورد توجه آن ها نیست، با این وجود اگر قصد خرید یک محصول ارزان تر را دارید می تواند مک بوک ایر را خریداری کنید. محصولات اپل با وجود قیمت بالا در بازار جهانی فروش بسیار خوبی دارند و به نوعی جذاب ترین محصول برای کاربران به شمار می رود.

Macbook Pro، بهترین لپ تاپ برای توسعه iOS

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی با وزن مناسب، HP 15T

اگر از برنامه نویسانی هستید که مدام در سفر هستند یا نیاز دارند لپتاپ خود را همیشه همراه داشته باشند این محصول می تواند جذابیت بسیاری برایتان همراه آورد. این محصول وزنی در حدود 2 کیلوگرم دارد و برای برنامه نویسی نیز مناسب است.

توجه داشته باشید که این محصول دارای قدرت کافی برای امور روزمره برنامه نویسان است و در عین حال قیمت بسیار خوبی دارد، این محصول با پردازنده AMD 2.5 GHz و رم 4 گیگابایتی DDR4 با وجود اینکه قابل مقایسه با سایر محصولات یاد شده نیست و در کنار لپ تاپ های  ارزان برای برنامه نویسی قرار می گیرد. این لپ تاپ صفحه نمایش لمسی ندارد اما دو پورت USB 3.1 در کنار خروجی HDMI می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند.

این لپ تاپ ها با نرم افزار آنتی ویروس در اختیار کاربران قرار می گیرد و اگر می خواهید از این لپ تاپ بهره بیشتری ببرید می توانید ویندوز 10 را پاک کرده و از لینوکس استفاده کنید.

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی با وزن مناسب، HP 15T

بهترین لپ تاپ های ارزان برای برنامه نویسی، ASUS VivoBook F510UA

این محصول را باید یکی از بهترین محصولات کمتر از 500 دلار دانست، با این وجود مشخصات سخت افزاری این دستگاه از این محصول قدرت این محصول را به رخ کشید. این محصول دارای پردازنده Intel Core i5-8250U با نرخ کلاک 1.6 گیگاهرتز است. این محصول دارای رم 8 گیگابایتی DDR4 است و این محصول دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است و از رزولوشن فول اچ دی پلاس با حافظه داخلی یک ترابایت شرایط خوبی را برای کاربرانی که قصد خرید یک لپتاپ مقرون به صرفه را دارند ایجاد می کند. حسگر اثر انگشت و همچنین ویندوز 10 را می توان از سایر ویژگی های این محصول دانست.

بهترین لپ تاپ های ارزان برای برنامه نویسی، ASUS VivoBook F510UA

با این وجود این محصول نقاط ضعفی نیز دارد که فقدان صفحه نمایش لمسی را می توان از مهم ترین مشکلات این سیستم عامل دانست.

در این بخش به بررسی بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی پرداختیم، با این وجود محصولات دیگری نیز وجود دارند که می توان آن ها را در کنار بهترین ها قرار داد، همانطور که بیان شد در کنار قیمت می توانید نیاز اصلی خود را پیدا کرده و در میان آن ها به بررسی یک خرید بپردازید و لپ تاپ برنامه نویسی خود را انتخاب کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Samira
Samira
3 سال پیش

اینا همشون خیلی گرونن?