بدنه چرمی را فراموش کنید و لپ تاپ چوبی HP را دریابید!

0
383
بدنه چرمی را فراموش کنید و لپ تاپ چوبی HP را دریابید!

شرکت HP که به ساخت لپ تاپ هایی از مواد غیر معمول مانند چرم و شیشه شهرت دارد، اکنون در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از لپ تاپ چوبی خود رونمایی کرد.

اچ پی اعلام کرده است که علیرغم سخت بودن روند طراحی و ساخت، بخشی عمده ای از این لپ تاپ را با چوب ساخته است. خط تولید لپ تاپ سری HP Envy wood line به گونه ای ساخته شده است که لایه نازکی از چوب را روی اجسام فلزی خود دربرگرفته است. البته تنها قسمتی که دستان کاربر رویش قرار می گیرد (یعنی محل استراحت دست ها، پد لمسی و حتی ریدر اثر انگشت) از چوب ساخته شده و دیگر بخش های این لپتاپ فلزی هستند. موضوعی که باعث می شود اگر در لپ تاپ بسته باشد به هیچ عنوان متوجه استفاده از چوب در بدنه آن نشوید.

انتخاب رنگ چوب های مختلف

یک نکته جذاب دیگر در مورد این لپ تاپ این است که با توجه به طبیعی بودن چوب های به کار رفته در طراحی این لپ تاپ چوبی HP، هر کدام از آنها بافت متفاوتی دارند. بنابراین کاربران می توانند در انتخاب این لپ تاپ، گزینه های مختلف جنس چوب گردو و رنگ هایی مانند گردویی، طوسی کمرنگ و سفال سفید سرامیکی را پیش رو دارند. رنگ های سفید و نقره ای این لپ تاپ از درختی به نام توس تهیه شده است. اچ پی اعلام کرده است که این چوب ها از منابع پایدار و سازگار با محیط زیست به دست آمده است.

سازگاری با اکسسوری ها

لپ تاپ های HP Envy جدید ممکن است با اکسسوری ها و لوازم جانبی جدیدی که این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 عرضه می کند، سازگار باشد. در همین راستا اچ پی پک های شارژی برای لپ تاپ های سری Envy خود تدارک دیده است که همه دارای یک بخش RFID و یک بخش فنی برای شارژ کردن است. همه این پک های شارژ به رنگ مشکی هستند  و HP تا کنون در مورد قیمت آنها اظهار نظری نکرده است.لپ تاپ چوبی HP

اچ پی لپ تاپ های چوبی خود را در مدل های 2019 خود یعنی HP Envy 13, HP Envy 17, HP Envy x360 13 and HP Envy x360 15. عرضه خواهد کرد. برخی از افراد ممکن است فکر کنند که پوشش چوب روی لپ تاپ یک نوآوری گران قیمت، با این حال اچ پی پیش از این با مدل هایی مانند Spectre Folio نشان داده است توانایی ساخت لپ تاپ هایی جذاب و مطلوب از مواد ارگانیک را دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها