لپ تاپ RedmiBook 14 اینچی با پردازنده Core i7 رونمایی شد

0
403
لپ تاپ RedmiBook 14 اینچی با پردازنده Core i7 رونمایی شد

برند ردمی که مدت ها به عنوان یک سری از گوشی های هوشمند شیائومی روانه بازار فروش می شد، به تازگی لقب برند فرعی این کمپانی مشهور را پیدا کرده و تمرکز خود را روی ساخت گوشی های هوشمند قرار داده است، با این وجود هدف برندی ردمی تنها بازار موبایل نیست و به تازگی لپ تاپ RedmiBook 14 اینچی را با عمر باتری مناسب رونمایی کرده است.

لپ تاپ RedmiBook دارای صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن فول اچ دی است، این لپ تاپ ظاهر بسیار مناسبی دارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه 81.2 درصد است. این صفحه نمایش دارای پوشش مات ضد تابش است که قابلیت جالبی برای استفاده از صفحه نمایش در روز و روشنایی زیاد به شمار می رود.

این محصول وزن بسیار خوبی در مقایسه با سایر لپ تاپ های خوش قیمت دارد و شاهد عرضه این محصول با وزنی در حدود 1.5 کیلوگرم هستیم. برخلاف مک بوک های جدید این محصول دارای پورت HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری، دو پورت USB 3.0 و همچنین یک پورت USB 2.0 هستیم.

لپ تاپ RedmiBook 14 اینچی دارای چه پردازنده ای است؟

لپ تاپ RedmiBook دارای پردازنده Intel Core i7 (8565U) با کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX250 است. البته برای کاربرانی که قصد یک خرید مقرون به صرفه را دارند می توان نسخه Core i5 را خریداری کنند. این نوت بوک دارای سیستم خنک کننده است و حدود 10 ساعت عمر باتری در اختیار شما قرار می دهد. برای این محصول می توانید کارت حافظه SSD تا 512 گیگابایت را انتخاب کنید.لپ تاپ RedmiBook 14 اینچی دارای چه پردازنده ای است؟

نسخه ارزان قیمت و Core i همراه با 256 گیگابایت حافظه قیمتی در حدود 579 دلار دارد و نسخه 512 گیگابایتی این محصول نیز 622 دلار به فروش می رسد. لپ تاپ RedmiBook با پردازنده Core i7 نیز با قیمتی در حدود 723 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. بر اساس اخبار منتشر شده فروش اولیه این محصول در روز 1 ژوئن آغاز می شود و تاریخ عرضه آن در بازار نیز 11 ژوئن است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها