مک بوک پروهای نسل بعدی مشکلات صفحه کلید را برطرف کرده اند

0
197
مک بوک پروهای نسل بعدی مشکلات صفحه کلید را برطرف کرده اند

اپل در هفته جاری از بهبودهای مهم لپ تاپ های خود پرده برداشت. این بهبودها بیشتر نرم افزاری بوده و  نسل جدید این لپ تاپ از نظر ظاهری مشابه لپ تاپ های قبلی است به گونه ای که به راحتی می توان آنها را با مدل های سال های گذشته اشتباه گرفت.

این مدل ها احتمالا به پردازنده های نسل نهم Core i7 و Core i9 اینتل مجهز باشند که نسخه های شش هسته ای یا هشت هسته ای باشند که آنها را تبدیل به لپ تاپی با پردازنده قوی خواهد کرد.

مشکلات صفحه کلید حل شده است

همچنین اپل فکری به حال صفحه کلیدهای این مدل که پیش از این مشکلاتی را داشت کرده و وعده داده است که مشکلات صفحه کلیدهای قبلی را در مدل جدید برطرف خواهد کرد. اپل بیان کرد که درصد کمی از مدلهای مک بوک و مک بوک پرو دارای مشکلی هستند که کاراکترها را به صورت ناخواسته تکرار می‌کنند و یا گاهی حروف و اعداد ظاهر نمی شوند و یا برخی از حروف به یکدیگر می ‌چسبند. کوپرتینویی ‌ها می‌گویند این سریع ‌ترین لپ ‌تاپ مکی است که تا کنون عرضه و صفحه‌ کلید آن نیز به ‌روز شده است.مک بوک پرو ، همچنین این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش اولد با صفحه نمایش 16 اینچی است

اپل طراحی جدید این صفحه کلید را در سال ۲۰۱۵ اغاز کرده بود و هدف آن طراحی کیبورد برای ایجاد لپ تاپهایی نازک تر و سبک تر از گذشته بود. صفحه کلید باترفلای جایگزین صفحه کلید سنتی Scissor شد و در پی ارائه مفهوم پایداری، پاسخگو بودن و راحتی بود.

همچنین این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش اولد با صفحه نمایش 16 اینچی است و شاید تعجب کنید که بدانید مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته اپل ادعا کرده است که این لپ تاپ را ممکن است در سال 2019 روانه بازار کند. با این حال، در آن زمان، این گزارش هیچ چیزی در مورد صفحه نمایش اولد ذکر نکرده است و یک پیشرفت جدید محسوب می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها