لیست رؤیایی هدایای مورد علاقه‌ی The Verge در سال 2022

0
51

در این بررسی از کارکنان The Verge سؤال پرسیده شد که در صورتی که مشکل مالی نداشته باشند؛ چه هدیه‌ای را ترجیح می‌دهند. با ما همراه باشید تا با این لیست هدایای رؤیایی آشنا شوید.

لیست هدایای رؤیایی The Verge

Garmin inReach Mini

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، یک Garmin inReach Mini 350 دلاری که حتی در محیط‌های بدون آنتن، می‌تواند ارتباط ماهوراه ای ایجاد کند؛ یک هدیه رؤیایی و عالی است. ابزاری که بسیار گران به نظر می‌رسد. اما تا زمانی که گوشی‌های هوشمند در شرایط سخت مانند بیابان‌ها و جنگل‌ها آنتن دهی ندارند؛ داشتن نوعی ارتباط ماهواره‌ای برای آرامش خاطر ضروری است.

اتاق آنکوئیک

شاید در مورد اتاقک‌های آنکوئیک، اتاق‌های عایق صدا هستند و پژواک‌های داخلی را نیز جذب می‌کنند، جیزهای جالبی شنیده‌اید. برای دسترسی به این اتاقک‌ها باید حداقل یک تور 250 دلاری در آزمایشگاه‌های اورفیلد و هزینه سفر به مینه‌سوتا را بپردازید که در شرایط همه گیری ممکن است سخت باشد.

Tacx NEO Bike Smart Trainer  با IPAD PRO 12.9 اینچی

برای کسانی که عاشق دوچرخه سواری هستند؛ زمستان و باران و برف ممکن است ناراحت کننده باشد. اما می‌توان با استفاده از یک مربی دوچرخه TACX NEO که در آمازون موجود است از دوچرخه سواری لذت برد.

این دوچرخه، اطلاعاتی در مورد سرعت، آهنگ و قدرت شما از طریق صفحه نمایش LED ارائه می‌دهد و دارای فن‌های داخلی است که سرعت خود را بر اساس سرعت حرکت تنظیم می‌کند؛ همچنین به تعویض دنده مجازی مجهز است.

سفر دور زمین

یکی دیگر از رویاهایی که بعد از همه گیری دور از دسترس شد، سفر به دور زمین است. اگر همه گیری کروناویروس تمام شود و مشکل مالی وجود نداشته باشد؛ بلیط سفر به دور زمین که قیمت آن 10000 دلار است یک هدیه رؤیایی عالی است.

تلویزیون OLED ال جی 65 اینچ سری C1

تلویزیون OLED LG C1 نیز یک هدیه رؤیایی برای زوج‌های جوان عاشق فیلم و بازی است که می‌تواند بازی‌های PS5 و Xbox Series X را اجرا کند و از رزولوشن ۴K، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و Nvidia G-Sync و AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند. این هدیه ارزان نیست و مدل ۶۵ اینچی در حال حاضر ۱۸۰۰ دلار قیمت دارد.

هدفون SENNHEISER HD 800 S

هدفون 1600 دلاری Sennheiser HD 800 S یک هدیه رؤیایی عالی است. اما خرج کردن این مقدار پول برای یک جفت هدفون، بسیار زیاد است.

کارت ذخیره سازی SEAGATE 2TB برای XBOX SERIES X|S

بازی‌های نسل جدید فضای زیادی را اشغال می‌کنند. بنابراین خرید یک کارت ذخیره‌سازی بیشتر باعث می‌شود که از بازی‌های زیادتری لذت ببرید و این یک هدیه خوب برای گیمر ها است.

دوربین شکاری VICTORY SF زایس 10X42

این دوربین‌ دوچشمی اپتیک با قیمت 2750 دلار، بزرگنمایی قدرتمند و میدان دید وسیعی را ارائه می‌دهند که برای علاقه‌مندان به طبیعت عالی است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها