لیست پیشنهادی آنفالو برای اکانت‌های کسل کننده اینستاگرام

0
1316

اینستاگرام از این پس به شما خواهد گفت که کدامیک از دوستان شما خسته کننده هستند و می‌توانید آنها را آنفالو کنید. این روش جدیدی است که اینستاگرام به شما می‌دهد تا لیست اکانت‌هایی که فالو کرده‌اید را مرتب کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، اینستاگرام راه‌های بیشتری برای سازماندهی لیست افرادی که دنبال می‌کنید اضافه کرده است. می‌توانید ببینید که با کدام افراد تعامل بیشتری در فیدها و استوری‌ها دارید و کدام اکانت‌ها تعامل کمتری با شما دارند.

اگر متوجه شدید که افراد زیادی را می‌شناسید که آنها را فالو کرده‌اید اما با آنها تعامل کمی دارید، وقت آن است که اندکی زمان اختصاص داده و بعضی افراد خصوصا آنهایی که اسپمر هستند را آنفالو کنید تا تنها افرادی که برای شما مهم هستند را در کنار خود داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید اکانت‌هایتان را نسبت به زمان فالو کردن مرتب کنید. بنابراین می‌توانید به سرعت مشاهده کنید که چه کسانی به مدت طولانی‌تری در فید شما ظاهر می‌شوند.

سخنگوی اینستاگرام گفت: اینستاگرام شما را به سمت نزدیک کردن به افراد و چیزهایی که اهمیت می‌دهید سوق می‌دهد. ما می‌دانیم که اینستاگرام با گذشت زمان، علایق و روابط شما را تکامل یافته تر ‌می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها