رونمایی Atmos، ماسک فیلتر هوای دارای سنسور در CES

0
494

میکال پیوتو می‌گوید اگر یک فیلتر هوای جذاب می‌خواهید، می توانید از این محصول جدید به نام Atmos استفاده کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Engadget، رئیس شرکت Ao Air یک محصول جدید را در نمایشگاه CES به نام Atmos معرفی کرده است. این ماسکی است که می توانید هوایی که نفس میکشید را تصفیه کند و نیاز به درزگیری هم ندارد.

این دستگاه شفاف جلوی دهان شما قرار می گیرد و هوا را از سمت گوش ها به داخل کشیده و تصفیه می کند. در این مسیر سنسورهایی  قرار دارد که میزان تنفس فرد را اندازه گیری می کنند. قیمت این دستگاه 350 دلار برآورد شده است که در ماه ژوئن امسال قابل خرید است.

پیوتو به انگجت در این مورد می‌گوید: این شرکت مشتریانی را که در بیرون از منزل کار می‌کنند را هدف قرار داده است، مشتریانی که بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند.

اجزای تشکیل دهنده ماسک

این ماسک از 256 گرم پلاستیک، فن و سنسور تشکیل شده است. ممکن است وزن آن را سنگین ارزیابی کنید و بینی تان نیز وضعیت راحتی نداشته باشد، اما این ماسک با قرار گیری دور گردن تا حد زیادی بار خود را می کاهد.

در حالی که پیوتو توضیح داد که این ماسک های فناوری چگونه می توانند یک بخش عادی از زندگی شهروندان در مناطق پرترافیک آسیا خصوصا شهرهایی که کیفیت هوای بد  دارند شوند. پوتو در مورد نسخه تجاری این ماسک می گوید که احتمالا وزن سبک تری خواهد داشت و اولین نسل از ماسک های شفاف خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها