مانند کودکان بازی کنید و با کبوتران پرواز کنید  

0
508
مانند کودکان بازی کنید و با کبوتران پرواز کنید|کالاسودا  

مانند کودکان بازی کنید و با کبوتران پرواز کنید|کالاسودا  

کالاسودا_آیا شما کبوتران را دوست دارید ؟ اگر آنها را دوست داشته باید و در شهری زندگی کنید که پر است از این پرندگان چه خواهید کرد .

برنامه جدید مبتنی بر تکنولوژی AR  یکی از جدیدترین برنامه هایی است که این روزها وارد بازار شده است . این اپلیکیشن که  Pigeon Panic نام دارد در شهری سرشار از کبوتران بازیگوش می گذرد.

این برنامه از ARKit اپل در iOS 11 استفاده می کند که از یک برنامه کاربردی هیجان انگیز پشتیبانی می کند . برنامه ای که فرضیه های داستانی جالبی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد .

فرضیه این بازی در مرحله اولیه بسیار ساده است ؛ تنها کافیست تکه های مجازی پیتزا، دونات وانواع خوراکی را برای کبوتران پرتاب کنید تا آن ها این خوراکی ها را به سادگی جذب کنند.

از سوی دیگر اگر وقتی دسته ای از کبوترها توسط موش های خیابانی  در محوطه ای گیر افتاده باشند و شما با تکان دادن دست این موش ها را ترسانده و از محوطه دور کتید ، نیز یک امتیاز بالا دریافت می کنید .

درواقع در این APP  هر اندازه ترسناک تر عمل کنید، موفق تر هستید . بازی تعقیب پرنده های کبوتر مجازی در واقع با هدف ایجاد آرامش برای مخاطبان طراحی شده است .  این برنامه توسط یک استودیوی اپ و بازی واقع در لندن به نام Combo ساخته شده است .

آنها به دنبال خلق یک موقعیت و تجربه  جدید بودند که تنها در AR کار کند . سام پیگوت ، یکی از بنیانگذاران این بازی در خصوص اپ جالبش می گوید ؛  “در شهرهایی مانند لندن بسیاری از شهروندان ساعت مشخصی از روز را به تماشای پرندگان و به ویژه کبوتران می گذرانند .

درواقع برنامه ما نیز با هدف فرهنگ سازی و حمایت از کبوتران طراحکی شده و مخاطبان بالای ۴ سال سن به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها