مانیتورهای پیشرفته گیمینگ شرکت دل با کیفیت ۴K

0
709

کالاسودا – شرکت دل در رویداد Gamescom از دو مانیتور گیمینگ جدید خود به نام های S2719DGF و S2419HGF مجهز به فناوری TN که یک فناوری نمایشگر مبتنی بر LCD با نرخ واکنش بالا است، پرده برداشت. هر دو مدل بخشی از سری G مدلهای جدید دل هستند که گیمرها را به طور خاص هدف قرار داده و دارای ویژگی هایی همانند سرعت رفرش بالا، فری سینک و … است.

این دو نمایشگر در اندازه های ۲۴ و ۲۷ اینچی تعبیه شده و از تکنولوژی فری سینک بهره می برند که سرعت رفرش اورکلاک را  در مدل ۲۴ اینچی تا ۱۴۴ هرتز و در مدل ۲ اینچی تا ۱۵۵ هرتز بالا می برد. شرکت دل بیان کرده است که هردوی این مانیتورها دارای تاخیر زمانی ورودی کمتر از ۱ میلی ثانیه هستند. این می ‌تواند در دنیای گیمینگ بسیار مهم باشد، زیرا بسیاری از کاربران می‌ خواهند حداقل تاخیر را داشته باشند و رنگ ‌ها به اندازه ‌ای کافی باشد که یک تجربه همه جانبه را به دست آورند.

 از دیگر قابلیت های S2419HGF می توان به پوشش ضد انعکاس با درجه سختی ۳H، نسبت تصویر ۱۶ به ۹، پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ، زاویه دید ۱۷۰ درجه ای، قابلیت تنظیم در حالت ComfortView و سازگاری با استاندارد پایه VESA اشاره کرد. پورت های مانیتور هم شامل دو درگاه HDMI 1.4، دیسپلی پورت، سه USB 3.0 (دو Downstream و یک Upstream) و جک هدفون اشاره کرد.

مانیتور ۲۷ اینچی نیز مشخصات مشابهی از نظر زاویه دید، روشنایی، رنگ ها ، پوشش ضد خش و … دارد. تنها تفاوت ان این است که دارای دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت اضافی USB 3.0 و یک پورت شارژ USB BC 1.2  است. هر دوی این مدل ها با طراحی جذاب خود می تواند برای بسیاری از گیمرها تجربه ی خوشایندی ایجاد کند. پایه این مانیتور قابل تنظیم است و دارای حاشیه های باریک است که میتواند برای تنظیم به صورت دو نمایشگری یا مولتی دیسپلی نیز مناسب باشد.

همچنین کمپانی دل از این نکته آگاه است که بسیاری از کاربران در مورد آسیب دیدن پیکسل‌های روشن نگران هستند، به همین خاطر این کمپانی از اجرای یک برنامه به نام Dell Premium Panel Exchange نیز بر روی این مانیتورهای گیمینگ جدید پرده برداشته است که اجازه می‌دهد کاربران حتی اگر یک پیکسل روشن نیز یافتند، بتوانند آن را تحت گارانتی محدود سخت افزاری دل تعویض کنند. این مانیتورها در آسیا، اقیانوسیه و آمریکای شمالی به قیمت ۳۲۰ تا ۵۵۰ دلار قابل فروش است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید