چطور ماوس و کیبورد به پلی استیشن 4 وصل کنیم؟

0
379
چطور ماوس و کیبورد به پلی استیشن 4 وصل کنیم؟

اتصال ماوس و کیبورد به پلی استیشن 4 را می توان یکی از جذاب ترین ترفند های برای کاربران کنسول بازی محبوب شرکت سونی دانست، که عقیده دارند بسیاری از بازی های به خصوص بازی های اکشن و جنگی بدون استفاده از ماوس و کیبورد هیجان خاصی ندارد، این موضوع به نظر چندان هم اشتباه نیست، از این رو قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور ماوس و کیبورد به پلی استیشن 4 وصل کنیم.

اتصال ماوس و کیبورد سیم دار

برای اتصال این محصولات تنها نیاز دارید که کابل آن ها را به پورت USB کنسول بازی متصل کنیم و به سادگی ماوس و کیبورد به کنسول شما متصل می شود، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که برخی از بازی های پلی استیشن 4 تنها از این قابلیت اتصال ماوس و کیبورد به پلی استیشن 4 پشتیبانی می کنند و اگر پس از اتصال این محصولات متوجه شدید که قابلیت اجرا بازی به وسیله ماوس و کیبورد وجود ندارد، این موضوع به معنای عدم پشتیبانی بازی از آن ها است.چطور ماوس و کیبورد به پلی استیشن 4 وصل کنیم؟برای اتصال این محصولات تنها نیاز دارید که کابل آن ها را به پورت USB کنسول بازی متصل کنیم

چطور ماوس و کیبورد بی سیم به پلی استیشن 4 وصل کنیم

برای اتصال ماوس و کیبورد بی سیم باید دانگل آن ها را به کنسول متصل کرده و و به بخش تنظیمات کنسول برای اتصال مراجعه کنیم.
پس از اتصال دانگل به بخش تنظیمات رفته و سپس به بخش Devices بروید. در این بخش قسمت های مختلفی وجود دارد و گزینه Bluetooth Devices را پیدا کرده و وارد آن شوید. در این بخش نام ماوس و کیبورد خود را مشاهده خواهید کرد و باید به همگام سازی و اتصال این محصولات روی کنسول بازی خود اقدام کنید.
پس از اتصال ماوس و کیبورد می توانید بازی های مورد علاقه خود را به وسیله ماوس و کیبورد اجرا کنید، این قابلیت به طور پیشفرض برای تمام بازی ها وجود دارد و باید به این نکته توجه کرد که آیا توسعه دهندگان این بازی، از قابلیت یاد شده استفاده کرده اند یا خیر.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها