محصولاتی که انتظار داریم در رویداد 15 سپتامبر اپل ببینیم

0
970

به دلیل شیوع کروناویروس، رویداد 15 سپتامبر اپل نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود و انتظار داریم در این رویداد محصولات زیر رونمایی شوند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت؛ اپل پیش از این اعلام کرده بود که نسل جدید آیفون‌ها را با تأخیر رونمایی می‌کند؛ بنابراین در این رویداد منتظر آیفون‌های جدید نباشید.

به روز رسانی اپل واچ

طبق شایعات در این رویداد شاهد دو اپل واچ هستیم؛ یک اپل واچ سری 6 پیشرفته و همچنین گزینه مقرون به صرفه‌تری که جایگزین سری 3 اپل از سال 2017 می‌شود.

در مورد ویژگی‌های برجسته سری 6 نسبت به مدل قبلی، جزئیاتی در دسترس نیست. اپل ویژگی‌های ردیابی خواب را به watchOS 7 اضافه کرده؛ بنابراین برخی از پیشرفت‌های سخت افزاری در این سری وجود خواهد داشت.

مدل جدید  اقتصادی بی شک با پردازنده‌ی قوی‌تری عرضه خواهد شد.

آی پد ایر جدید

با توجه به شایعات، امسال اپل یک نسخه بزرگ iPad Air را عرضه می‌کند. نکته قابل توجه این است که این تبلت ظاهری مشابه با iPad Pro با حاشیه‌های بسیار نازک‌تر و بدون دکمه صفحه اصلی دارد.

اگرچه iPad Air جدید ممکن است طرحی مشابه iPad Pro داشته باشد، اما قطعاً از همه ویژگی‌های اصلی آن مانند Face ID برخوردار نیست.

به روزرسانی iOS 14، iPadOS، watchOS 7 و شاید macOS Big Sur

حتی اگر آیفون‌های جدید تا یک ماه دیگر رونمایی نشوند؛ به روزرسانی های مربوط به نسخه‌های نرم افزاری اپل ارائه خواهد شد.

بسته اشتراکی Apple

از زمانی که اپل، News+، TV + و Arcade را در یک رویداد متمرکز در سال 2019، به سرویس خود اضافه کرد؛ انتظار می‌رفت که همه این خدمات در کنار Apple Music قرار گیرند؛ اما این اتفاق هنور رخ نداده و طبق شایعات ممکن است در این رویداد رخ دهد.

HomePod یا AirPods جدید

طبق گزارش بلومبرگ یک HomePod کوچک‌تر و ارزان‌تر در پاییز امسال عرضه می‌شود. در مورد هدفون اپل نیز شایعات زیادی به گوش می‌رسد که طبق گزارش بلومبرگ ممکن است در پاییز امسال رونمایی شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها