محصولات برنده و بازنده‌ی گوگل در سال 2021

0
229

سال 2021 سال بسیار خوبی برای گوگل و به خصوص بخش موبایل گوگل بود؛ محصولات و گوشی‌هایی که در سال 2021 از گوگل دیدیم شایسته تقدیر هستند.

محصولات برنده و بازنده‌ی گوگل در سال 2021

برنده: تراشه‌ی Tensor

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، تراشه Tensor بزرگ‌ترین پیروزی گوگل در سال 2021 بود. این پردازنده قدرتمند به جای هسته معمولی دارای دو هسته Cortex-X1 است.

مهم‌تر از همه، واحد پردازش تانسور TPU دارای یک موتور یادگیری ماشینی است که این بخش از تراشه ویژگی‌های دوربین جدید را کنترل می‌کند.

این مدل همچنین ویژگی‌های جدید Live Translate را در پیکسل 6 و 6 پرو فعال می‌کند.

برنده: پیکسل 6

Pixel 6 یکی از پیشنهادات خوب برای خرید گوشی در سال 2021 است. این گوشی مجهز به تراشه Tensor، دوربین جدید 50 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ، شارژ بی سیم، گواهی IP68 و نمایشگر با نرخ تازه سازی 90 هرتز است.

در نهایت گوشی پیکسل 6 عمر باتری فوق العاده ای ارائه می‌دهد.

برنده: پیکسل 6 پرو

گوشی پیکسل 6 پرو با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و زوم پریسکوپ 4 برابری یک برنده مطلق است.

این گوشی بسیار ارزان‌تر از رقبای سامسونگ و اپل خود است.

برنده: اندروید 12

اندروید 12 در اوایل اکتبر برای سری پیکسل عرضه شد و پیشرفت‌های زیادی را به همراه داشت. این نسخه دارای تم جدید، زبان طراحی جدید Material You، ویجت‌های تازه، عملکرد بهتر و فوکوس روی گوشی‌های تاشوها بود.

برنده: Pixel 5a 5G

سری گوشی‌های Pixel A معمولاً با استقبال خوبی مواجه می‌شوند. شما با پرداخت 399 دلار یک گوشی پیکسل با شارژر 18 واتی، کابل USB-C، و آداپتور USB-A به USB-C، عمر باتری خوب، کیفیت تصویر عالی و مقاومت در برابر آب دریافت می‌کنید که زودتر از گوشی‌های دیگر به روزرسانی نرم افزاری دریافت می‌کند.

برنده: Pixel Buds-A

Pixel Buds-A با قیمت 99 دلار در مقابل رقبای اپل و سامسونگ برتری دارد. صدای این هدفون‌ها عالی است.

Pixel Buds-A همراه با گوشی‌های گوگل امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازنده: Pixel Fold

در ابتدا کمپانی گوگل تأیید شد که روی یک گوشی تاشو کار می‌کند. این گوشی تاشو قرار بود از اندروید 12 و یک صفحه نمایش داخلی بزرگ 7.6 اینچی، دوربین سلفی مخفی، و دوربین‌های اصلی خوب و تراشه‌ی Tensor بهره مند شود.

اما گوگل از عرضه پیکسل فولد پشیمان شده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها