محصولات برنده و بازنده‌ی آنر در سال 2021

0
162

در این لیست قصد داریم به محصولات برنده و بازنده‌ی کمپانی آنر در سال 2021 بپردازیم. با ما همراه باشید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، در سال 2021 کمپانی آنر با جدا شدن از هوآوی توانست از دست تحریم‌های آمریکا رهایی یابد و گوشی‌های هوشمند خود را با سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) عرضه کند.

Honor با عرضه‌ی گوشی‌های جدید با پردازنده‌های عالی AMD Ryzen و اینتل، عمر باتری مناسب و قیمت‌های پایین توانست در این بازار موفق شود و در کنار آن محصولات دیگری مانند لپ تاپ، فناوری‌های پوشیدنی‌ و هدفون‌های بی سیم TWS نیز تولید کند.

برنده: بهره مندی گوشی‌های آنر از سرویس گوگل GMS

پس از اینکه هوآوی در نوامبر 2020 کمپانی آنر را فروخت، این برند مستقل موفق شد مجوز خدمات Google Mobile را دریافت کند.

برنده: سری آنر 50

این گوشی از اولین گوشی‌های آنر با سرویس GMS و 5G است. Honor 50، از صفحه نمایش OLED روشن 120 هرتزی، عمر باتری خوب و دوربین و توانایی فیلمبرداری عالی برخوردار است.

مدل Pro دارای صفحه نمایش بزرگتر، دوربین سلفی دوگانه و شارژ سریع سیمی 100 واتی است.

بازنده: آنر 60

به نظر می‌رسد گوشی آنر 60 بسیار شبیه به نسخه قبلی خود است. در این گوشی تنها از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی کمی بزرگتر استفاده شده؛ در حالی که همان چیپست اسنپدراگون 778G را دارد و دارای یک باتری کمی بزرگتر 4800 میلی آمپر ساعتی است.

بازنده: دسترسی بین المللی به سری Magic 3

برنامه‌ی عرضه‌ی بین المللی سری Magic 3 به چه سرانجامی رسید؟

این گوشی از طراحی زیبا گرفته تا صفحه نمایش OLED خمیده، چیپست Snapdragon 888+ و گواهی IP68 یک گوشی برتر است اما در سطح بین المللی در دسترس نیست.

برنده: لپ تاپ‌های MagicBook

لپ تاپ‌های مجیک بوک پرو و ​​مجیک بوک 14 دارای عملکرد خوب و قیمت مناسب هستند.

MagicBook Pro با صفحه نمایش 16.1 اینچی روشن و کنتراست عالی، رم 16 گیگابایتی و SSD 512 گیگابایتی نسبت به قیمت خود عالی است و از پردازنده گرافیکی مجزای GeForce MX350 بهره مند شده است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها