مروری بر اخبار جذاب فناوری از برگزاری آنلاین WWDC 2020 تا کناره‌گیری بیل گیتس

0
427

امروز 14 مارس و شنبه است؛ و در دنیای فناوری خبرهای جذابی به گوش می‌رسد. رویداد WWDC 2020 اپل به دلیل شیوع کروناویروس به صورت دیجیتال برگزار می‌شود؛ بیل گیتس هیئت مدیره مایکروسافت را ترک می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress؛ بعد از چند روز تعلیق، سرانجام اپل اعلام کرد که کنفرانس جهانی سالانه خود را تحت عنوان (WWDC) که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، اکنون به صورت یک رویداد آنلاین برگزار خواهد کرد. طی چند سال گذشته، اپل کنفرانس توسعه دهنده خود را در مرکز همایش سان خوزه برگزار می‌کرد. اما به دلیل شیوع کروناویروس و همه گیری آن، اپل چاره‌ای جز لغو رویداد WWDC سالانه به صورت حضوری ندارد. انتظار می‌رود اپل در WWDC آنلاین امسال، از iOS 14، macOS 10.16 watchOS 7 و tvOS 14 رونمایی کرده و به معرفی آنها بپردازد.

در همین حال، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت اعلام کرد که از هیئت مدیره این شرکت کناره گیری می‌کند. او قصد دارد بیشتر بر روی فعالیت‌های بشردوستانه تمرکزکند. مایکروسافت، یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان، به ریاست ساتیا نادلا هندی است.

در حالی که تأثیر کرونا ویروس باعث ایجاد یک فاجعه برای بیشتر مشاغل و بیزنس ها شده است، اما یک بخش خاص وجود دارد که از این شرایط سود بسیاری به دست آورده است. بلومبرگ گزارش داده است که بسیاری از ایتالیایی‌ها که اکنون با کروناویروس بسیار درگیر هستند؛ در قرنظینه‌ی خود بازی Fortnite را انجام می‌دهند و این شرایط برای این کمپانی بسیار خوشایند و سودآور شده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها