مشارکت میلیونی کاربران در نرم افزارهای بتای اپل

0
459

کالاسودا – اپل اعلام کرد که ۴ میلیون نفر در دانلود نرم افزارهای بتای این برند شرکت کردند.

مدتی بود که اپل ارائه نرم افزارهای بتای خود را به توسعه دهندگان محدود می کرد. با این حال در سالهای اخیر اپل تغییراتی در این تصمیم خود داده و استفاده از نسخه های بتا را برای عموم مردم آزاد کرده است و هر کس می تواند نسخه بتای نرم افزاری را بر روی iOS یا MacOS نصب کند. این ویژگی می تواند  به کمک اپل آمده و با فیدبک هایی که از مشتریان دریافت می کند نقاط ضعف خود را برطرف کند.

تیم کوک مدیر اپل در کنفرانس اخیر این شرکت که در مورد نتایج و دستاورد های مالی این برند بود اظهار داشت که این قضیه ایده بسیار خوبی است  و به ما نشان می دهد که چه میزان از مردم در نرم افزارهای بتای شرکت حضور داستند و طبق گفته کوک حدود ۴ میلیون نفر این برنامه ها را تاکنون دانلود کرده اند.

بر طبق گفته تیم کوک “در ماه ژوئن ما میزبان یک کنفرانس بسیار موفق در زمینه توسعه دهندگان بودیم که بسیاری از این پیشنهاد های مهم را اجرایی کردیم و همین پاییز در ۴ سیستم عامل Watch OS، Mac OS، IOS و tvOS انجام خواهیم داد. واکنش مشتریان و توسعه دهندگان در این خصوص بسیار مثبت بوده و ما اکنون بیش از چهار میلیون کاربر در برنامه های جدید بتا در سیستم عامل OS خود داریم.

با توجه به اینکه اپل هرگز پیش از  این چنین اطلاعاتی را به صورت عمومی در اختیار رسانه ها قرار نداده بود، این موضوع نامشخص است که اپل تعداد این کاربران را با سالهای قبل مقایسه می کند که آماری از آن در دسترس نیست. با این حال، به نظر می رسد که این رقم به میزان کافی بزرگ است که اپل بخواهد به آن افتخار کند و آن را به صورت عمومی به رسانه ها اعلام کند.

همچنین افرادی که می خواهند در این برنامه های بتا سهیم باشند و نظر خود را در ان خصوص بگویند، می توانند با مراجعه به سایت اپل و ثبت نام در آن این کار را انجام دهند. در بخشی از سایت نسخه های بتای عمومی نرم افزارهای این شرکت در سیستم عامل های مختلف موجود است.

در این بخش چنین آمده است که افرادی که خواهان استفاده از نرم افزارهای نسخه بتای OS هستند، فقط باید آن را روی یک دستگاه یا سیستم برای اجرا و تست نصب کنند. همچنین کاربران می توانند در صورت لزوم این نرم افزارها را از دستگاه خود پاک کنند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها