مشاهده کولاک‌های عجیب در Fortnite

0
244

نقشه‌ی Fortnite معمولا با آب و هوای سرد سر و کار دارد. هر سال در فصل زمستان‌، تمام محیط بازی زیر لایه‌ی سفیدی از برف مدفون می‌شود. اما این دفعه ماجرا فراتر از کمی برف روی زمین است. امسال، کولاک‌ها و بوران‌های شدیدی در نقشه‌ی فصل دوم Fortnite وجود دارند که هیچ‌کس در موردشان چیزی نمی‌داند.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، به نظر می‌رسد که این طوفان‌های برفی در اکثر حالت‌های Fortnite وجود دارند و تقریبا در همه‌ی بازی‌ها مشاهده می‌شوند. هر طوفان، سریع و بدون هشدار قبلی به وجود می‌آید. نقشه تاریک شده و برف شدیدی شروع به بارش می‌کند. میدان دید چنان کاهش می‌یابد که بازی‌بازان تنها چند قدم جلوی خود را می‌توانند ببینند. بعد از چند دقیقه، برف بند می‌آید، طوفان از بین می‌رود و فقط لایه‌ی برفی همیشگی نقشه‌ی زمستانی Fortnite روی زمین باقی می‌ماند.

بازی‌بازان در جستجوی نشانه‌هایی برای یک رویداد بزرگ و غافلگیرکننده هستند. هیچ‌کس تا به حال نتوانسته است مدرکی پیدا کند که نشان بدهد این کولاک‌ها واقعا معنای خاصی دارند، اما بعضی از بازی‌بازان هنوز به امید پیدا کردن تغییری در نقشه‌‌، به جستجوی خود ادامه می‌دهند.

در هر صورت، کولاک‌ها چاشنی جالبی برای بازی شده‌اند و احتمالا باید منتظر نبردهایی جذاب و نفس‌گیر در آن‌ها باشیم. مشخص نیست که این طوفان‌ها تا چه زمانی باقی خواهند ماند، اما فصل جاری Fortnite قرار است در ماه بهمن یا اسفند امسال (فوریه ۲۰۲۰) به پایان برسد و بنابراین تا آن موقع انتظار تغییرات متعددی را داریم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها