ژاپن دیسپلی پای میز مذاکره با اپل و شارپ

0
211

شرکت ژاپن دیسپلی برای فروش کارخانه اش با اپل و شارپ مذاکره می کند. هدف فروش کل تسهیلات شرکت، کمک به متوقف کردن ضرر و زیان‌های مالی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از asia.nikkei شرکت ژاپن دیسپلی تولید کننده صفحات LCD گوشی‌های هوشمند و دارا بودن مشتریانی چون اپل، با شارپ و اپل برای فروش کارخانه اصلی خود در استان ایشیکاوا در حال مذاکره است.

ژاپن دیسپلی که معمولا با نام JDI شناخه می‌شود، در ماه ژوئن به دلیل فروش ضعیف در پی بازسازی کسب و کار خود بوده و تولید نمایشگر را در این کارخانه متوقف کرده است. این شرکت امیدوار است که فروش این کارخانه به تلاش های آنها در خصوص گردش مالی کمک کند. اپل و شارپ هنوز در حال بررسی چگونگی اشتراک سهام در این کارخانه هستند.

JDI روز جمعه در بیانیه ای اظهار داشت که این شرکت در نظر دارد طیف گسترده ای از گزینه ها را در خصوص فروش کارخانه هاکوسان در نظر بگیرد. 12 دسامبر آخرین تاریخی بود که ژاپن دیسپلی اعلام کرد که در آخرین مرحله مذاکرات با خریدار بالقوه خود – احتمالا اپل – قیمت 200 میلیون دلاری را پیشنهاد داده است.

اکنون به نظر می‌رسد که دامنه مذاکرات به فروش کل تسهیلات از جمله زمین و ساختمان تغییر یافته است. منابع گفته اند JDI در حال مذاکره با اپل برای فروش این کارخانه با قیمت 80 تا 90 میلیارد ین (730 میلیون دلار تا 820 میلیون دلار) است.

این کارخانه  از اواخر سال 2016 تولید پانل های LCD برای آیفون ها را عهده دار بود. ژاپن دیسپلی هم اکنون وظیفه تولید پنل‌های AMOLED اپل واچ سری 5 را بر عهده دارد. با این حال ، این شرکت مشکلات مالی ای داشته است که تصمیم به فروش کارخانه خود گرفته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها