نگاهی به محدودیت ها و معایب تلویزیون های منحنی

0
219
نگاهی به محدودیت ها و معایب تلویزیون های منحنی

تلویزیون های منحنی بهترین اند اگر بهترین زاویه را روبرویشان پیدا کنید! گفته می شود که تلویزیون های منحنی یا خمیده، تجربه همه جانبه بهتری را به اتاق نشیمن شما می آورند و ظاهرا جذابی نیز دارند اما معایبی نیز دارند. نکته استفاده از این محصولات این است که باید بهترین صندلی و جایگاه را روبروی آنها پیدا کنید تا در لذت تماشای آن غوطه ور شوید.

روش حل زاویه دید محدود

حقیقت این است که تلویزیون های منحنی دارای زاویه دید محدودی هستند. یک تلویزیون منحنی می تواند هنگام تماشا بسیار راحت به نظر برسد، وقتی که حداقل یک متر از صورت شما فاصله داشته باشد. اما چه اتفاقی می افتد که شما آن را به خانه ببرید و آن را در مقابل دیوار قرار دهید؟ شما در انتها با یک تلویزیون که دارای زاویه دید بسیار محدود است. روبرو خواهید شد که می تواند در ذوق شما بخورد.

انتخاب جایگاه مناسب

خوب ، اجازه دهید طفره نرویم، شما با یک زاویه دید مستقیم روبروی تلویزیون مواجه خواهید شد. اگر می خواهید در بخش دیگری از اتاق نشیمن خود بنشینید، تلویزیون خمیده خود را از آشپزخانه تماشا کنید ، یا هرازگاهی بلند شوید و برای خوردن از پاپ کورن جایتان را عوض کنید، ممکن زاویه دید ناخوشایند شما را اذیت کند.

انتخاب جایگاه مناسب

استفاده از پایه چرخان

چند روش برای رفع این مشکل وجود دارد. اولین حالت این است که شما می توانید دورتر از تلویزیون خود بنشینید ، زیرا زاویه دید شما از نظر فنی با فاصله وسیع تر می شود. همچنین می توانید برای تلویزیون خمیده خود از یک پایه چرخان استفاده کنید و هر زمان که می خواهید از صندلی یا نیمکتی با زاویه متفاوتی استفاده کنید ، آن را بچرخانید.

در این حالت می توانید تلویزیون خود را جایگزین کنید و از یک تلویزیون صفحه تخت استفاده کنید. اما در صورت عدم رضایت شما با این مشکلات، تلویزیون های خمیده یک مشکل بزرگ دیگر دارند: آنها برای دوستی های شما مناسب نیستند! تلویزیون های خمیده جلسات تلویزیونی گروهی را تقریبا غیرممکن می کنند. می دانید ، زیرا شما واقعاً نمی توانید بیش از دو نفر با زاویه دید قابل تحمل داشته باشید.

استفاده از پایه چرخان

تلویزیونی که مناسب جمع های دوستانه نیست

بیشتر تلویزیون های خمیده حدود 65 اینچ هستند، بنابراین آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا در خانه یا اتاق نشیمن شماست مورد استفاده قرار گیرند (آنها به نوعی گران قیمت هستند). این اتاق نشیمن شما را از یک فضای اجتماعی به یک فضای تلویزیونی لاکچری تبدیل می کند. ممکن است اگر به تنهایی زندگی کنید، مشکل بزرگی به نظر نمی رسد ، اما هنگامی که دوستانتان را دعوت می کنید، دچار مشکلات خواهید شد.

البته همیشه می توانید تلویزیون و مبلمان خود را دورتر از یکدیگر قرار دهید. اما این کار به نوعی هدف صفحه نمایش های خمیده را نقض می کند، اینطور نیست؟ وقتی شش یا هفت فوت فاصله دارید ، صفحه های خمیده واقعاً منحنی به نظر نمی رسند. و اینجاست که تلویزیونهای خمیده به نوعی عجیب به نظر می رسند و تنها در شرایط خاص خود محبوب هستند.

تلویزیونی که مناسب جمع های دوستانه نیست

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها