معجزه‌ی کیبورد ارگونومیک لاجیتک روی دستان شما

0
2364

کیبورد ارگونومیک جدید لاجیتک قرار است بهشت را برای مچ دست شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، شرکت لاجیتک قصد دارد با کیبورد Ergo K800 خود به جنگ با کیبورد Surface Ergonomic Keyboard مایکروسافت برود. این اولین کیبورد این شرکت است که پس از سال طراحی دو تکه دارد.

کلید های این کیبورد از وسط جدا شده و به دو طرف مایل هستند که ممکن است خیلی غیر عادی به نظر برسد، اما سلامتی مچ های دست شما را به بهترین شکل ممکن تضمین خواهد کرد. علاوه بر آن، ساعد های دست، گردن و شانه ها هم زیر فشار قرار نخواهند گرفت. محصول همراه این کیبورد، موس عمودی MX Vertical محصول خود لاجیتک خواهد بود که آن هم ارگونومیک است.

از دیگر ویژکی های ظاهری و فنی این کیبورد می‌توان به تکیه گاه مچ فوق العاده راحت آن اشاره کرد که از 3 لایه تشکیل شده است؛ یک لایه‌ی فوم مرکزی، یک لایه‌ی فوم دست شما روی آن آرام می‌گیرد و یک روکش فابریک که به آسانی تمیز می‌شود.

این کیبورد درست مثل کیبورد ارگونومیک سرفیس، یک فضای خالی در قسمت میانی خود دارد که شبیه یک V برعکس است. همچنین هر دوی این کیبورد ها یک قوس ملایم دارند که رسیدن انگشتان و دست را به کلید ها خیلی راحت تر می‌کنند.

این کیبورد از کلید های MX استفاده می‌کند که با وجود داشتن ارتفاع کمتر، لذت تایپ کردن را از شما نمی‌گیرند. همچنین به لطف سیستم لیبل زنی مشترک لاجیتک، شما می‌توانید بدون هچ دردسری از این کیبورد با دستگاه مک هم استفاده کنید. همچنین این کیبورد به شما امکان اتصال به سه دستگاه مختلف را هم می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید بین لپ تاپ، تبلت و گوشی خود به سرعت سوییچ کنید.

این کیبورد به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث و یا دانگل مخصوص آن به سیستم خود متصل کنید. این کیبورد همچنین دو پایه زیر قسمت مچ دارد که به شما اجازه می‌دهد کیبورد را تا دو سطح بالا بیاورید.

از تنها موارد منفی این کیبورد می‌توان به این اشاره کرد که کار کردن با آن برای افرادی که به کیبورد های QWERTY عادت دارند، کمی مشکل است. البته این قضیه صرفا به این کیبورد محدود نمی‌شود و عادت کردن کیبورد های ارگونومیک در کل کمی زمان بر است. همچنین خیلی خوب می‌شد که این کیبورد از ویژگی Backlit هم بهره می‌برد تا می‌شد راحت تر در تاریکی با آن کار کرد.

در آخر، باید اشاره کرد که این کیبورد بسیار راحت و زیبا طراحی شده است تا به شما اجازه دهد کار های سنگین خود را بدون کوچک ترین فشاری به بدن خود به پایان برسانید. سوال اصلی این است که آیا این کیبورد باعث خواهد شد ایر شرکت های تولید کننده‌ی کیبورد ها هم به تولید این نوع کیبورد ها روی آورند؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها