دسته‌ی دوربین بی‌سیم سونی برای ویدئوبلاگرها

0
651

سونی از یک دسته‌ی بی‌سیم مناسب دوربین‌های خود رونمایی کرد. دسته‌ای که ولاگ گرفتن{ویدئو بلاگ Vlog} را بسیار آسان‌تر می‌کند. اما فراموش نکنید این دسته به شارژ نیاز دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، سونی امروز یک گریپ دوربین جدید با نام GP-VPT2BT را معرفی کرد که به بسیاری از دوربین‌های آینه ای جدید این شرکت از طریق بلوتوث متصل می‌شود و قیمتی معادل با 140 دلار خواهد داشت.

برخلاف سایر دسته‌های دوربین که از اتصال سیمی استفاده می‌کنند، این دسته‌ی دوربین به صورت بی‌سیم دوربین شمارا محکم در بر گرفته و از آن محافظت می‌کند و طراحی آن باعث شده تا در حین استفاده از آن مانند ولاگ گرفتن انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید.

طبق ادعای سونی این دسته با دوربین‌های Alpha A9 II، A9، A7R IV، A7R III، A7 III، A6600، A6400 و A6100 و همچنین دوربین‌های RX100 VII و RX0 II سازگار است که با استفاده از آن کنترل بیشتری در حین فیلم و عکس گرفتن دارید و می‌توانید به قابلیت‌هایی مانند زوم، سوئیچ قفل و یک دکمه قابل تنظیم از روی دسته دسترسی دشته باشید.

علاوه بر این با باز کردن پایه‌های این دسته می‌توانید از آن به عنوان سه پایه دوربین نیز استفاده کنید.

سونی اعلام کرده که این دسته‌ی دوربین دارای یک “طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت ” است، اما یک هشدار در وب سایت این شرکت تذکر می‌دهد که “تضمین 100٪ محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت وجود ندارد”، بنابراین بهتر است بیشتر مراقب باشید.

از آنجا که این دسته به باتری مخصوص خود متصل است، بنابراین باید هر چند وقت یک بار آن را شارژ کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها