معرفی بهترین دفترچه‌ یادداشت‌های هوشمند 2020

0
2066

یک دفترچه یادداشت هوشمند می‌تواند نوت برداری شما را تعاملی‌تر و شهودی‌تر کند. در این میان انتخاب‌های بسیار متنوعی وجود دارد؛ اما نوت بوک هوشمند Moleskine یکی از بهترین‌ها است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از businessinsider، در حالی که ظهور تبلت و لپ تاپ‌های 2 در 1 باعث شده است تا یادداشت برداری به صورت دیجیتالی و کاربردی صورت بگیرد؛ با این حال بسیاری از مردم هنوز هم قلم و سیستم یادداشت برداری کاغذی سنتی را ترجیح می‌دهند. در این میان دفترچه‌های یادداشت هوشمندی وجود دارند که حس استفاده از قلم و دفتر را به صورت دیجیتالی برای شما تداعی خواهند کرد.

نکات مهم در حین خرید دفترچه یادداشت هوشمند

یکی از اولین مواردی که باید هنگام خرید یک نوت بوک هوشمند بررسی کنید نحوه عملکرد آن است. برخی از نوت بوک ها به قلم یا کاغذ مخصوص با فن آوری ردیابی داخلی نیاز دارند. تعداد زیادی نوت بوک هوشمند به شما این امکان را می‌دهند نوشتار خود را پاک کنید، بنابراین می‌توانید دوباره از همان صفحات کار شده استفاده مجدد داشته باشید.

علاوه بر این در حین خرید این دفترچه‌های یادداشت هوشمند اندازه‌ی آنها نیز مهم است؛ برخی از آنها بزرگ‌تر از سایرین هستند. بنابراین اگر از آنها برای مدرسه یا محل کار استفاده می‌کنید؛ بهتر است اندازه مناسبی را تهیه کنید.

بسیاری از دفترچه‌های یادداشت هوشمند با برنامه‌های گوشی همگام سازی می‌شوند، بنابراین نوت بوکی را انتخاب کنید که قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و سیستم عامل آن را داشته باشد.

با توجه به همه این عوامل، ما بهترین دفترچه‌های یادداشت هوشمند را در این لیست جمع آوری کرده‌ایم.

بهترین نوت بوک هوشمند از هر لحاظ: دفترچه یادداشت هوشمند moleskin

  • مزایا: استفاده آسان، کیفیت بالا، نوت بوک با طراحی زیبا، برنامه کاربردی.
  • منفی: باید از کاغذ اختصاصی استفاده کنید.

این دفترچه یادداشت هوشمند به راحتی یادداشت‌های شما را ذخیره کرده و امکان به اشتراک گذاری آنها را می‌دهد. در این مجموعه یک لوح کاغذی، قلم هوشمند و جوهر قلم وجود دارد. اندازه پد آن 8.50 در 5.25 اینچ است و دقیقاً شبیه یک نوت بوک استاندارد است.

قلم گنجانده شده از فناوری هوشمند و دوربین مادون قرمز تعبیه شده برای ردیابی حرکت شما هنگام نوشتن یا ترسیم بر روی کاغذ خال دار استفاده می‌کند.

برخلاف قلم‌های استاندارد، یک نشانگر وضعیت LED، دکمه پاور و یک درگاه MicroUSB کوچک برای شارژ کردن روی آن قرار دارد. این قلم پنج ساعت با شارژ کار کرده و حداکثر 1000 صفحه یادداشت را همزمان ذخیره می‌کند. در برنامه می‌توانید رنگ را اضافه کرده و یادداشت‌ها را در هر کجا که می‌خواهید ذخیره کنید.

بهترین از نظر بودجه: دفترچه یادداشت هوشمند rocketbook

  • مزایا: استفاده آسان، استفاده از مایکروویو برای پاک کردن، ارزان.

دفترچه یادداشت هوشمند Rocketbook Wave یادداشت‌های شما را در فضای ابری ذخیره می‌کند و شما می‌توانید بعد از اتمام نوشته‌ها آنها را پاک کنید. با استفاده از این نوت بوک، به جای پاک کردن صفحات با یک حوله مرطوب، به راحتی می‌توانید در چند ثانیه در مایکروویو آن را پاک کنید.

بهترین دفترچه یادداشت هوشمند برای تصویرگرها: نوت بوک wacom bamboo slate

  • جوانب مثبت: دو اندازه، کمی ارزانتر از گزینه‌های دیگر، برنامه مناسب.
  • منفی: نوشتن متن به پرداخت وجه اشتراکی نیاز دارد.

این نوت بوک در دو اندازه ارائه می‌شود یک گزینه عالی برای هنرمندان و یادداشت برداران است. با خرید این نوت بوک شما یک دفترچه یادداشت معمولی، یک قلم زیبا و یک نگهدارنده به سبک کلیپ بورد حساس به فشار دریافت می‌کنید.

تنظیم نوت بوک Slate نیز بسیار آسان است. شما آن را از طریق درگاه MicroUSB شارژ می‌کنید، برنامه Wacom InkSpace را بر روی تلفن یا رایانه لوحی خود نصب کرده و Slate را از طریق بلوتوث به دستگاه تلفن همراه خود جفت می‌کنید. پس از تنظیم آن، می‌توانید شروع به نوشتن یا ترسیم روی کاغذ کنید. پس از اتمام، دکمه را روی نگهدارنده بزنید تا هر آنچه که روی کاغذ نوشتید یا ترسیم کردید در برنامه ذخیره می‌شود.

بهترین دفترچه یادداشت هوشمند برای سنت گرایان: دفترچه یادداشت هوشمند rocketbook

  • جوانب مثبت: مانند یک دفترچه معمولی، ارزان، قابل استفاده مجدد بی نهایت.
  • منفی: برای دیجیتالی کردن یادداشت‌ها کار بیشتری لازم دارد.

دفترچه یادداشت هوشمند Rocketbook Everlast بی نهایت قابل استفاده است؛ زیرا شما می‌توانید صفحه را پاک کرده و دوباره بر روی آن بنویسید. البته این نوت بوک به اندازه گزینه‌های دیگر در این لیست هوشمند نیست.

در نگاه اول، فقط شبیه یک نوت بوک معمولی است اما قابلیت استفاده مجدد دارد. تا زمانی که از قلم مخصوص استفاده می‌کنید؛ بعد از اتمام کار با یک صفحه، می‌توانید آن را با یک دستمال مرطوب پاک کرده و دوباره از آن استفاده کنید.

علاوه بر قابلیت استفاده مجدد، Everlast روش‌هایی برای دیجیتالی کردن یادداشت‌های شما ارائه می‌دهد. یک ردیف نماد و یک کد QR در انتهای هر صفحه قرار دارد؛ برای تبدیل کردن نوشته به نسخه دیجیتالی برنامه Rocketbook را باز کرده و صفحه را اسکن کنید تا به طور خودکار یادداشت به فضای ابری که انتخاب کرده‌اید ارسال شود.

بهترین دفترچه یادداشت هوشمند برای بیزینس: دفترچه یادداشت هوشمند بامبو فولیو Wacom

  • مزایا: همگام سازی با یک برنامه زیبا، درجه یک، استفاده‌ی آسان و همگام سازی با برنامه
  • منفی: گران است.

Wacom Bamboo Folio از فناوری ردیابی با قلم هوشمند استفاده می‌کند. شما روی کاغذ معمولی A5 می‌نویسید و دکمه را فشار می‌دهید تا نوشتار ذخیره شود و نسخه‌ای دیجیتالی از آنها تهیه شود. بعد از نوشتن روی کاغذ کافی است دکمه را فشار دهید تا بامبو فولیو آن‌ها را با فضای ابری اختصاصی شرکت Wacom همگام سازی کرده و برای استفاده‌های آینده شما ذخیره نماید.

دفترچه یادداشت هوشمند در یک پوششی زیبا و مرتب ساخته شده است. جلد دفترچه یادداشت هوشمند، فضایی را برای نگهداری اسناد دیگر به شما می‌دهد در این صورت می‌توانید به صورت کاملاً مرتب از این نوت بوک در محل کار و مدرسه و دانشگاه استفاده کنید. البته Bamboo Folio کمی گرانتر از مدل مشابه Slate است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها