معرفی رسمی فولکس‌واگن ویلوران، مینی ونی جذاب برای چینی‌ها

0
175

اولین بار در ماه سپتامبر بود که تصاویر جاسوسی از یک خودروی بزرگ متعلق به فولکس‌واگن منتشر شد. هم‌اکنون پس از گذشت دو ماه ژرمن‌ها به‌صورت رسمی از مینی ون استیشن مانند ویلوران رونمایی کرده‌اند. این خودرو به همراه دو محصول دیگر در نمایشگاه گوانگ ژو 2019 حضور دارد. ویلوران اولین مینی ون لوکس فولکس‌واگن برای بازار چین بوده و اولین نمونه‌های آن از نیمه اول سال آینده میلادی وارد این بازار خواهند شد.

به گزارش کالاسودا به نقل از پدال، بیانیه خبری فولکس‌واگن چیز زیادی را درباره ویلوران فاش نمی‌کند. این خودرو طولی بیشتر از 5.3 متر داشته و بنابراین از این نظر در حد و اندازه‌های شورولت تراورس است. ویلوران بزرگ‌ترین محصول فولکس‌واگن خواهد بود و از طراحی کابین 2-2-3 با صندلی‌های اجرایی، پشت‌سری‌های دوبل، درب‌های متمایز و سیستم صوتی سطح بالا سود خواهد برد.


این خودروی جدید بر اساس شنیده‌ها از پلتفرم MQB فولکس استفاده کرده است. این معماری ماژولار برای محصولاتی طراحی شده که پیشرانه به‌صورت عرضی در دل خودرو قرار می‌گیرد. پلتفرم موردبحث در خودروهای زیادی از گروه فولکس‌واگن بکار خواهد رفت. گفته شده نیروبخش این خودرو نیز پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با قدرت 220 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر بوده و روی درب پشتی خودرو نشان ویلوران 380 TSI خودنمایی خواهد کرد.


ویلوران بیشتر شبیه کراس اوور است تا یک مینی ون و احتمالاً به‌صورت بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد. اگرچه مینی ون‌ها طرفداران خاصی دارند اما میزان محبوبیت آن‌ها به اندازه کراس اوورها نیست. به همین دلیل است که ویلوران بیشتر شبیه یک کرایسلر پاسیفیکاست تا یک داج گرند کاروان. این خودرو از کاپوتی طویل، شیشه‌ی جلوی خمیده و استایل هاچبک برخوردار است.


اطلاعات و تصاویر مربوط به ویلوران به‌صورت محدود منتشر شده اما می‌توانیم صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم و استراحتگاه‌های پای برقی و پشت‌سری‌های لوکس را در تصاویر منتشر شده تشخیص دهیم.


جدیدترین محصول فولکس‌واگن باید به جنگ خودروهایی همچون بیوک GL8 و لکسس LM برود. روسیه نیز پذیرای این خودرو خواهد بود اما فولکس‌واگن هنوز مشخصات مینی ون جدید خود برای دیگر بازارها را منتشر نکرده است. ویلوران به همراه مدل‌های تاکوا و توارک پلاگین هیبرید در نمایشگاه گوانگ ژو حضور دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها