معرفی یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری

0
629
معرفی یکی از پرطرفدارترین  بازی های کامپیوتری

بازی کامپیوتری Destiny 2  ادامه سری اول این مجموعه جذاب محسوب می شود که توسط کمپانی مشهور Activision برای پلی استیشن  4 و ایکس باکس وان در نیمه اول ماه سپتامبر عرضه شده است . نسخه مایکروسافت ویندوز نیز در تاریخ 24 اکتبر منتشر می شود.
Destiny 2 بازی ویدئویی اول شخص به سبک تیر اندازی و اکشن است که به صورت تک نفره یا چند نفره در فضای آنلاین اجرا می شود.
در نسخه اول این بازی هیچ موضوع خاصی و محوریت مشخصی وجود نداشت اما Destiny 2  داستان طولانی دارد که البته نیازی به آشنایی نسخه اول این بازی و قرار گرفتن در محیط آن وجود ندارد .
در این قسمت از بازی برای انتخاب مقصد بعدی می توان ماموریت جدید را انتخاب کرد و وارد مرحله های مختلف شد. به همین دلیل نیازی به خارج شدن از سیاره خود وجود ندارد .
این بازی پرهیجان دارای  بخش‌های داستانی و Crucible است که کمی به بررسی آن می پردازیم  :
بخش داستانی: می‌توان بخش داستانی دستینی ۲ را به صورت تک‌نفره یا با دوستان بازی کرد. در بخش داستانی بازی هم‌چنین می‌توانید مراحل Adventures یا Lost Sector بازی را پیدا کنید. بخش داستانی شامل مراحل استراتژیک و Raidاست . مراحل استراتژیک   مراحلی طولانی است  که سه نفره باید آن‌ها را انجام دهید و مراحل Raid این بخش از بازی  مثل گذشته سخت‌ترین بخش آن هستند و بهترین آیتم‌ها را به شما می‌دهند. برای انجام این مراحل  باید گروهی شش نفره داشته باشید.
بخش : Crucible بخش چند نفره‌ی بازی همانند نسخه قبل  وجود دارد، اما تعداد بازی‌کننده‌های آن کاهش یافته است. به جای شش نفر، تیم‌ها چهار نفره خواهند بود.
بازی Destiny 2 در چهار محیط بزرگ رخ می دهد که عبارت است از :
European Dead Zone: بزرگ‌ترین بخش بازی که روی زمین است. این نقشه شامل یک جنگل بزرگ، یک شهر متروک، مجموعه‌ای غارهای طولانی زیر زمین و یک پایگاه نظامی است.
Titan: در تایتان چیزی به اسم خشکی وجود ندارد و بازی‌کننده‌ها روی سکوهایی که از گذشته در این نقطه گذاشته شده‌اند، حرکت می‌کنند. سطح این سیاره  کاملا از آب پوشانده شده است.
Nessus : این ریزسیاره توسط نیروهای Vex فتح شده است. «کید-سیکس»، فرمانده‌ی کلاس هانترها، در این منطقه پیدا می‌شود. ریزسیاره‌ی نسسوس پر از دره‌های بزرگ است.
Io :سیاره  مشتری که «ایکورا ری»، فرمانده‌ی وارلاک‌ها، در آن به تحقیقات مشغول است. سیاره  Io آخرین مکانی است که Traveler به آن سفر کرده است و در حال حاضر، دشمنان تمام و کمال آن را فتح کرده‌اند.
دستینی ۲ قابلیت جدیدی به اسم Guided Games دارد که توسط آن، بازی‌کننده‌هایی که تنها بازی می‌کنند، می‌توانند دیگر بازی‌کننده‌ها را پیدا کنند و با یکدیگر این بازی پر هیجان را تجربه کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها