معرفی یک نرم افزار جالب برای دریافت تصاویر صفحه زمینه

0
772
معرفی یک نرم افزار جالب برای دریافت تصاویر صفحه زمینه

معرفی یک نرم افزار جالب برای دریافت تصاویر صفحه زمینهکالاسودا_اپلیکیشن Wallpapers & Backgrounds by 10000+ Wallpaper HD را می توان بهترین نرم افزار برای دریافت صفحه های زمینه برای گوشی های آیفون دانست . این نرم افزار در مقایسه با بیشتر اپلیکیشن ها برای تغییر والپیپر حجم بسیار بالاتری دارد و علت آن بیشتر مربوط به کیفیت تصاویر موجود در نرم افزار Wallpapers & Backgrounds است . این نرم افزار در استور رسمی شرکت اپل نمره 4.4 را دریافت کرده است و حجم آن حدود 80 مگابایت است .
بیشتر کاربران گوشی های هوشمند آیفون صفحه زمینه دستگاه خود را از بین والپیپر های اصلی خود سیستم عامل انتخاب می کنند اما تعداد این تصاویر بسیار محدود است و کاربران را مجاب به استفاده از تصاویر دیگر برای گوشی آیفون خود می کند از طرفی دیگر انتخاب این تصاویر نیاز به کیفیت بالای عکس های صفحه زمینه است . برخی نرم افزار ها در استور رسمی اپل وجود دارد که تصاویر جالب و با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد با استفاده از این نرم افزار های می توان به گروهی از تصاویر مورد علاقه خود دسترسی پیدا کرد و ازاین تصاویر استفاده کرد . نرم افزار Wallpapers & Backgrounds by 10000+ Wallpaper HD را می توان از این جهت یکی از بهترین نرم افزار ای تصاویر برای سیستم عامل IOS دانست این نرم افزار برای دستگاه هایی که از IOS10  و بالاتر را دریافت کرده اند قابل دریافت است .
لینک دانلود نرم افزار Wallpapers & Backgrounds by 10000+ Wallpaper HD
در کنار تصاویر با کیفیت این نرم افزار گروه بندی های بسیار جالبی برای دریافت تصاویر  دارد به گونه ایی که به راحتی بتوان تصویر دلخواه خود را از میان بسیار از والپیپر ها انتخاب کرد . برخی ویژگی های این نرم افزار عبارت است از:
 

  • به روز رسانی های روزانه تصاویر موجود بر طبق علایق کاربران
  • بیش از 10000 تصویر پس زمینه که دسته بندی شده اند
  • مجموعه های ویژه مانند تقویم ماهانه، بسته های تعطیلات، نقل قول های الهام بخش، طنز و غیره
  • به راحتی تصاویر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها