مقایسه پردازنده هوآوی و اپل ؛ کدام برنده می شود؟

0
619
مقایسه پردازنده هوآوی و اپل ؛ کدام برنده می شود؟

مقایسه پردازنده هوآوی و اپل ؛ کدام برنده می شود؟کالاسودا- اگر علاقه مند به مقایسه پردازنده هوآوی و اپل هستید به نظر می رسد این مطلب برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز محسوب شود. چند ماه پیش بنچمارک انتوتو امتیاز های پردازنده کایرین 980 را به صورت رسمی اعلام کرد. این پردازنده قدرتمند که اولین چیپست هفت نانومتری محسوب می شود به نظر می رسد قبل از عرضه پیشرفت های خوبی داشته است و در یک به روز رسانی این نرم افزار امتیاز های بالاتری دریافت کرده است.

مقایسه پردازنده هوآوی و اپل ؛ بنچمارک ها دقیق هستند؟

هنوز نمی توان این موضوع را به صورت کامل تایید کرد و اگر قصد داریم به مقایسه پردازنده هوآوی و اپل بپردازیم بهتر است تا روز رونمایی پرچمدارن هوآوی صبر کنیم با این وجود معتبر ترین روش برای مقایسه پردازنده هوآوی و اپل استفاده از بنچمارک ها است که آنتوتو یکی از معتبر ترین آن ها است.

مقایسه پردازنده هوآوی و اپل ؛ اپل همچنان برنده است

هر دو پردازنده هفت نانومتری ویژگی های بسیار خوبی دارند. در این بنچمارک پردازنده A12 اپل توانسته امتیاز 372106 را کسب کند و پرچمدار هوآوی نیز 313561امتیاز دارد. لازم به یاد آوری است که این مقایسه بین آیفون ایکس اس مکس و پی 20 پرو هوآوی خواهد بود. در مقایسه پردازنده هوآوی و اپل نماینده اپل در تمام موارد قدرتمند تر است و کایرین 980 تنها در بخش حافظه سریعتر عمل خواهد کرد، البته به این موضوع نیز باید اشاره شود که هوآوی در اصل شکست نخورده است زیرا سال گذشته این شرکت توان هیچ ادعایی را در مقابل پردازنده های اپل نداشت.

مقایسه پردازنده هوآوی و اپل ؛ کدام برنده می شود؟

در مقایسه پردازنده هوآوی و اپل امتیاز ها چگونه است

در بخش عملکرد این دو پردازنده ، اپل 131895 امتیاز به دست آورده و و کایرین 980 نیز امتیاز 115296  را به همراه آورده است. در بخش پردازنده گرافیکی اپل بسیار قدرتمند تر ظاهر شده است و A12 اپل امتیاز 153114 را کسب کرده و هوآوی نیز امتیاز بسیار پایین تر 112516 را به دست آورده است. با این تفاسیر در بخش پردازشی هوآوی توان کمتری در مقایسه با اپل خواهد داشت. اما در بخش حافظه داخلی و سرعت آن شرایط بهتر است و هوآوی امتیاز 16293 را در مقابل امتیاز 12814 اپل کسب کرده است و تنها بخشی است که کایرین 980 عملکرد بهتری خواهد داشت.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها