چگونه از هک وای فای خود جلوگیری کنیم؟

0
1596
چگونه از هک وای فای خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از هک وای فای خود جلوگیری کنیم؟کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه از هک وای فای خود جلوگیری کنید و به نظر ما این موضوع می تواند برای شما حسابی کاربردی باشد.

اگر اینترنت شما کند شده یا حرکات مشکوکی پیدا کرده ، امکان دارد که کسی وای فای شما را هک کرده باشد یا حتی بدتر!

آیا وای فای منزل شما کند شده؟ در اتصال مشکل پیدا کرده اید؟ به نظر می رسید که فردی وای فای منزل شما را هک کرده باشد. شاید همسایه بالایی شما این کار را کرده باشد و یا بدتر دستگاهی به این وای فای اتوماتیک متصل شده باشد ، به هر حال این موضوع باید متوقف شود و امروز می خواهیم این مشکل را برای شما برطرف کنیم.

اول ببینید که چه چیزهایی به اینترنت شما متصل است تا هک وای فای شما رخ ندهد

در بسیاری از سایت های برنامه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید ببینید چه دستگاه هایی به مودم شما متصل اند. شما می توانید این برنامه ها را دانلود کنید و با استفاده از آنها به این موضوع پی ببرید. شما به راحتی با مشخص کردن تعداد وسایل متصل به مودم می توانید افراد یا دستگاه های غریبه متصل شده به مودم را پیدا کنید. بعضی از این برنامه ها می توانند از دسترسی iP های غربیه جلوگیری کنند.

پیدا کردن دستگاه های نامشخص

اگر در این لیست به خوبی دقت کنید iP و Mac address دستگاه ها دیده می شود ، شما می توانید با مقایسه این اعداد و تطابق آن با گوشی خود به خوبی افراد غریبه را پیدا کنید و از دسترسی آنها جلوگیری کنید.

اطمینان حاصل کنید که اینترنت شما امن است

اگر تا به حال بدون وارد کردن رمز به وای فای وصل می شدید حتما رمز خاصی برای اینترنت خود تعیین کنید ، اگر اینترنت شما بدون رمز باشد به راحتی افراد زیادی به آن متصل خواهند شد. اگر هم مودم شما رمز دارد بهتر است که رمز خود را هر چند وقت یک بار تغییر دهید یا از رمزهای پیچیده استفاده کنید که هک کردن وای فای شما سخت تر شود.

همیشه به روز باشید

سعی کنید که از سیستم ها و نرم افزارهای به روز برای روتر و مودم خود استفاده کنید ، این موضوع باعث می شود تا هک کردن وای فای شما به امری امکان ناپذیر تبدیل شود و فردی نتواند وای فای شما را هک کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها