مقایسه مشخصات فنی گلکسی اس 9 پلاس با آنر ویوو 20

0
823
مقایسه مشخصات فنی گلکسی اس 9 پلاس یا آنر ویوو 20

گلکسی اس 9 پلاس و آنر ویوو 20 را می توان در کنار بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار دانست که با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان به فروش می رسد و طرفداران زیادی دارند، در این بخش قصد داریم به مقایسه این دو گوشی هوشمند در بخش های مختلف بپردازیم.

مقایسه قیمت S9 Plus و honor view 20

سامسونگ S9 Plus در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی در بازار موجود است و آنر ویوو 20 نیز در نسخه 256 گیگابایتی به فروش می رسد، البته در نظر داشته باشید که گوشی های سامسونگ با گارانتی در اختیار خریداران قرار می گیرد و پرچمدار آنر بدون گارانتی است. در مورد قیمت گوشی های هوشمند یاد شده در نظر داشته باشید که قیمت ها به صورت حدودی هستند و ممکن است تفاوت های کمی با بازار داشته باشند. اس 9 پلاس نسخه 64 گیگابایتی حدود 8 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و نسخه 128 گیگابایت نیز حدود 9 میلیون تومان به فروش می رسد. پرچمدار جذاب آنر نیز در حدود 9 میلیون تومان قیمت دارد.

مقایسه قیمت S9 Plus و honor view 20

بررسی گلکسی اس 9 پلاس یا آنر ویوو 20 از نظر نرم افزار

هر دو گوشی هوشمند یاد شده با سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار می گیرند و در این میان پرچمدار سامسونگ با اندروید 8 در اختیار خریداران قرار می گیرد و به روز رسانی اندروید 9 نیز برای این محصول در دسترس است. از طرف دیگر آنر ویوو 20 دارای اندروید 9 است و از رابط کاربری Magic UI 2 بهره می برد. در نظر داشته باشید که گوشی هوشمند یاد شده آنر چند ماه پس از اس 9 پلاس رونمایی شده است و به نوعی دستگاه جدیدتری محسوب می شود، از این رو نسخه پایه ی اندروید آن نیز به روزتر است. اما سامسونگ به روز رسانی ها و آپدیت های بیشتری را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود در اختیار خریداران قرار می دهد.

بررسی گلکسی اس 9 پلاس یا آنر ویوو 20 از نظر نرم افزار

مقایسه S9 Plus و honor view 20 از نظر سخت افزار

در نظر داشته باشید که هر دو گوشی هوشمند یاد شده دستگاه های بسیار قدرتمندی هستند و هنوز هم در میان بهترین گوشی های اندرویدی قرار دارند، در این بخش قصد داریم به بررسی سخت افزار های مورد استفاده در این دو محصول بپردازیم.

از نظر صفحه نمایش پرچمداران سامسونگ همواره قدرت بسیار بالایی داشته اند و این موضوع را می توان یکی از نقاط قوت گوشی های این برند کره ای دانست. این گوشی هوشمند دارای پنل صفحه نمایش آمولد است. این محصول دارای رزلوشن 1440 در 2960 است و پرچمدار سال گذشته سامسونگ از آخرین گوشی های پرچمدار موجود در بازار به شمار می آید که بدون حفره صفحه نمایش یا بریدگی صفحه نمایش در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. این پرچمدار پرفروش دارای محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 نیز هست.

honor view 20 دارای پنل صفحه نمایش ال سی دی است و برای این محصول شاهد صفحه نمای 6.4 اینچی هستیم. پرچمدار آنر دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در بخش صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ قدرت بسیار بالاتری در مقایسه با پرچمدار آنر به شمار می رود.

مقایسه S9 Plus و honor view 20 از نظر سخت افزار

بررسی S9 Plus و honor view 20 از نظر پردازنده

honor view 20 با پردازنده قدرتمند کایرین 980 روانه بازار فروش شده است.این پردازنده قدرتمند 7 نانومتری هنوز هم برترین پردازنده هواوی به شمار می رود، آنر ویوو 20 در نسخه 256 گیگابایتی و با رم 8 گیگابایتی در بازار موجود است و یکی از بهترین گوشی های هوشمند در این زمینه محسوب می شود.

گلکسی اس 9 پلاس در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی در بازار موجود است و رم 6 گیگابایتی دارد. این گوشی هوشمند دارای پردازنده اگزینوس 9810 است. این پردازنده 10 نانومتری با وجود اینکه قدرت بسیار خوبی دارد اما پرچمداران جدید این برند محبوب پردازنده قدرتمند تری دارند و به نوعی از نظر سخت افزاری قوی تری چیپست را ندارد. با این وجود در نظر داشته باشید که آنر ویوو 20 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند اما اس 9 پلاس از کارت حافظه جانبی تا یک ترابایت پشتیبانی می کند.

بررسی S9 Plus و honor view 20 از نظر پردازنده

دوربین اس 9 پلاس بهتر است یا آنر ویوو 20

یکی از مهم ترین موارد در بررسی گوشی های هوشمند را باید در بخش دوربین دانست. گلکسی اس 9 پلاس دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است که لنز دوم قابلیت تله فوتو دارد. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد لنز 8 مگاپیکسلی هستیم. البته در مورد گوشی های سامسونگ در نظر داشته باشید که مگاپیکسل یکی از ویژگی های دوربین خود محسوب می شود. در طرف دیگر آنر ویوو 20 دارای سنسور 48 مگاپیکسلی IMX 586 است و در کنار این لنز قدرتمند لنز ToF نیز قرار دارد و یک ترکیب بسیار خوب را در بخش دوربین در اختیار خریداران این گوشی هوشمند می دهد. آنر ویوو 20 در بخش دوربین سلفی نیز از یک لنز 25 مگاپیکسلی استفاده می کند و کیفیت خوبی دارد، با این وجود در بخش دوربین سامسونگ قدرت بسیار بیشتری دارد.

گلکسی اس 9 پلاس با باتری لیتیوم یونی 3500 میلی آمپری در اختیار کاربران قرار می گیرد این گوشی هوشمند با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد. در طرف مقابل نماینده آنر دارای باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری است و این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی بهره می برد و می تواند گوشی موبایل را در مدت 30 دقیقه به مدت 55 درصد شارژ کند.

دوربین اس 9 پلاس بهتر است یا آنر ویوو 20

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها