منتظر عرضه ساعت هوشمند هوآوی در کنار Mate 20 باشید

0
594
منتظر عرضه ساعت هوشمند هوآوی در کنار Mate 20 باشید

منتظر عرضه ساعت هوشمند هوآوی در کنار Mate 20 باشیدکالاسودا – هوآوی در حال آماده سازی یک گجت پوشیدنی جدید یعنی ساعت هوشمند هوآوی است که در ایونت 16 اکتبر در کنار سری جدید گوشی های میت یعنی Mate 20 رونمایی خواهد شد.

این گجت پوشیدنی Huawei Watch GT نام دارد و در دو نسخه GT Sport و GT Classic عرضه خواهد شد. با توجه به گزارش منابع مختلف، ساعت کلاسیک این مدل از یک حاشیه مشکی رنگ در طراحی نقره ای بهره می برد و همانطور که در تصاویر مشخص است با بند قهوه ای نیز عرضه شده است. در مقابل ساعت GT Sport تماما به رنگ سیاه است.

حسگرهای GPS و NFC در کنار بلوتوث، قطب نما، سنسور فشار و شتاب سنج در این ساعت وجود دارد. مانیتور ضربان قلب نیز احتمالا در این ساعت هوشمند وجود دارد، اما وجود آن از طریق منابعی که این خبر را لو داده اند، فعلا تائید نشده است.

باتری قوی و بادوام

از این ساعت هوشمند می تواند حین شنا کردن نیز استفاده کنید. این دستگاه دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 420 مگابایتی است. فرض ما این است که در حالت استفاده کم، باتری این ساعت هوشمند تا 14 روز دوام داشته باشد. اما اگر GPS آن روشن باشد، احتمالا 20 ساعت طول خواهد کشید.

منتظر عرضه ساعت هوشمند هوآوی در کنار Mate 20 باشید

با همه این تفاسیر، یک احتمال قوی وجود دارد که ساعت هوشمند Huawei Watch GT مجهز به پردازنده جدید کوالکام برای پوشیدنی ها به نام Snapdragon Wear 3100 باشد که بسیاری از ویژگی های مربوط به طول عمر باتری از این پردازنده ناشی می شود.

هوآوی قرار است از یک نمایشگر 1.4 اینچی آمولد در این ساعت بهره مند شود که دارای رزولوشن 454 در 454 است که در مجموع ضخامت 10 میلی متری به ساعت می دهد. همچنین این ساعت با نرم‌ افزار Firstbeat سازگاری پیداکرده و در نقش مربی مجازی ظاهر می ‌شود. قسمتی به نام TruSleep نیز وجود دارد که خواب کاربر را مدیریت می‌ کند.

همچنین افرادی که برای مقاصد ورزشی می خواهند از این ساعت هوشمند هوآوی استفاده کنند نیز از آن راضی خواهند بود، چرا که این ساعت جدید هواوی از قابلیت ‌های مانند real-time coaching و training effect analysis برای انواع مختلف فعالیت‌ ها و ورزش ‌ها پشتیبانی می‌ کند. انتظار می رود که هزینه ساعت اسپورت آن 200 یورو و مدل کلاسیک آن 230 یورو باشد.

هنوز به طور دقیق تاریخ عرضه این گجت پوشیدنی مشخص نشده است، اما احتمالا همزمان با رویداد معرفی گوشی های سری Mate 20 در تاریخ 16 اکتبر در شهر لندن، باید منتظر رونمایی ساعت جدید نیز باشیم.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید