موبایل های نوکیا سری 6 نونوار می شوند

0
513

موبایل های نوکیا سری 6 نونوار می شوند|کالاسوداکالاسودا_طبق اخبار منتشر شده از دنیای فناوری ، شرکت نوکیا در نظر دارد ، تلفن های جدید سری 6 را با امکاناتی به مراتب قدرتمند تر ارائه کند.

به نظر می رسد شرکت نوکیا در تلاش است تا نسبت به گذشته ، اعتبار و قدرت بالاتری کسب کند . بخشی از برنامه بازسازی نوکیا شامل ، ایجاد تحول در تلفن های همراه این شرکت می شود . بر همین اساس هم است که نسل دوم گوشی های نوکیا 6 با پردازنده به مراتب قوی تر، 4 گیگابایت حافظه (در مقایسه با 3 گیگابایت رم سری  قبلی) و پورت  USB_Cدر دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

بر اساس گزارش های در نوکیا 6 ، حسگر اثر انگشت از زیر نمایشگر جلویی به پشت گوشی منتقل شده و ضخامت آن نیز کمتر شده است.

نمایشگر این گوشی 5.5 اینچی با دقت  FULL HD و دوربین پشتی آن 16  مگاپیکسل است.از دیگر ویژگی های این موبایل می توان به مواردی مثل ؛ حافظه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، امکان افزودن حافظه MICRO SD تا حداکثر 128  گیگابایت، شارژر USB-C  با قابلیت شارژ50 درصد باتری در عرض نیم ساعت و سیستم عامل nougat 7.1.1   اشاره کرد .

در این گوشی به روز شده از پردازنده Snapdragon630   کوالکوم استفاده شده که نسبت به پردازنده Snapdragon430  در نسخه پیشین یک حرکت رو به جلو و بسیار مثبت تلقی می شود . تصور کنید ،  با توجه به تغییرات و بهینه سازی که اشاره شد ، قطعا قیمت این گوشی نیز تغییر کرده اما جالب است بدانید نوکیا با یک سوپرایز عالی در کنار مخاطبان است و این موبایل هوشمند ، با قیمت 230 دلار به مخاطبان عرضه خواهد شد . یعنی دقیقا همان قیمت پیشین . باید دید این حرکت نوکیا چه تاثیری بر بازار فناوری خواهد داشت .