موبایل Honor 8x ؛ میان رده ای از جذاب تری سری موبایل هوآوی

0
3113
موبایل Honor 8x ؛ میان رده ای از جذاب تری سری موبایل هوآوی

موبایل Honor 8x ؛ میان رده ای از جذاب تری سری موبایل هوآویکالاسودا- موبایل Honor 8x به  زودی وارد بازار جهانی می شود. این گوشی هوشمند مدتی پیش رونمایی شد و در حال حاضر تعداد محدودی  از این گوشی هوشمند در بازار چین موجود است،  حال خبر های از این زیر برند مشهور هوآوی منتشر شده است که نشان می دهد جایگزین گوشی هوشمند پرفروش آنر هفت ایکس با زودی با قیمتی در حدود 200 دلار به فروش خواهد رسید.

این گوشی هوشمند دارای اسپیکر های استریو و صفحه نمایش بسیار بزرگ است. این دو موضوع بسیاری از کاربران علاقه مند به پخش فیلم در گوشی موبایل را به خود جلب می کند، با این وجود کیفیت صدا و صفحه نمایش تنها ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند نیست،  موبایل Honor 8X Max از فناوری شارژ سریع بهره می برد و این گوشی موبایل با یک شارژر ۱۸ وات در اختیار کاربران قرار می گیرد.

از نظر ظاهری این گوشی صفحه نمایش ۷.۱۲ اینچی مجهز به یک بریدگی صفحه نمایش است. این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

موبایل HONOR 8X MAX چه قابلیت های دارد؟

همانطور که بیان شد پرطرفدار ترین میان رده هوآوی به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد شد. کمپانی چینی هوآوی مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد رونمایی از موبایل Honor 8X  روز ۵ سپتامیر است و کاربران و علاقه مندان سری آنر می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

موبایل Honor 8x ؛ میان رده ای از جذاب تری سری موبایل هوآوی

موبایل Honor 8X Max   برخلاف تمام میان رده های هوآوی حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد و از رم نرم افزاری شش گیگابایتی در پردازش ها استفاده می کند. این ترکیب در حافظه و داخلی و رم نشان می دهد هوآوی قصد دارد گوشی هوشمند خود را با قیمتی منطقی و کارایی بسیار بالا روانه بازار کند. هنوز خبری از دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیست اما هوآوی قصد دارد گوشی موبایل خود را با لنز  ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی روانه بازار فروش کند و حضور یک لنز دوربین دو مگاپیکسلی نیز خبر از یک دوربین عکاسی با قابلیت های بوکه می دهد. گوشی هوشمند Honor 8X  قرار است به اندروید ۸.۱ مجهز شود که از رابط کاربری نسخه ۸ هوآوی نیز بهره می برد، با این وجود آنر هشت ایکس اولین میان رده هوآوی مجهز به اندروید ۹ نخواهد بود که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به نظر می رسد این گوشی هوشمند به زودی توسط شرکت های ایرانی نیز وارد بازار ایران شود موبایلی که بدون شک فروش بسیار خوبی خواهد داشت.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها