بحث بر سر قیمت مشکوک گوشی موتورولا وان بالا گرفت

0
867
بحث بر سر قیمت مشکوک گوشی موتورولا وان بالا گرفت

بحث بر سر قیمت مشکوک گوشی موتورولا وان بالا گرفتکالاسودا – اوایل ماه جاری، سایت بست بای شروع به گرفتن پیش سفارشات برای گوشی موتورولا وان کرد که اولین گوشی موتو دارای حاشیه ناچ است که به صورت رسمی در آمریکا معرفی شد.

همین هفته سایت های خرده فروشی مانند بست بای شروع به فروش این گوشی در رنگ های سفید و سیاه کردند. سایت بست بای فروشنده منحصر به فرد گوشی موتورولا وان است که قیمتی معادل 400 دلار برای این گوشی تعیین کرده است. طبق نظر کارشناسان و تحلیلگران این رقم بیشتر از چیزی است که باید باشد. آنها برای این موضوع دلیل نیز دارند. اولا این گوشی یک نسخه ارتقا یافته از چیزی است که هم اکنون در بازارهای دیگری مانند هند به قیمت 220 دلار خرید و فروش می شود.

تراکم پیکسلی پایین موتورولا وان

 ثانیا در حالی که دیگر مشخصات فنی گوشی موتورولان وان بسیار مطلوب به نظر می رسد، اما صفحه نمایش 5.9 اینچی تنها دارای رزولوشن 720 در 1520 پیکسل است به این معنی که تراکم PPI یا پیکسل در اینچ آن تنها 287 است. این موضوع زمانی جالب می شود که بدانید تقریبا تمام گوشی های میان رده و سطح متوسط سال گذشته حداقل دارای تراکم پیکسلی 300 یا بیشتر بوده اند. بنابراین به نظر نمی رسد که این گوشی موتورولا حداقل از نظر صفحه نمایش توان رقابت با دیگر گوشی ها را دارا بوده و این موضوع دلیلی بر قیمت بالای آن باشد.بحث بر سر قیمت مشکوک گوشی موتورولا وان بالا گرفت

باتری میان رده

در صورتی که فکر می کنید که رزولوشن پیکسلی آن شاید بتواند جبرانی بر میزان تراکم باشد نیز باید شما را ناامید کنیم. موتورولا می گوید که باتری 3000 مگابایتی غیرقابل تعویض این گوشی می تواند یک روز کامل دوام بیاورد، این موضوع خوب است، اما دیگر گوشی های موجود در بازار نیز همین باتری در گوشی های میان رده را با قیمت های کمتری به دست مشتری می رسانند.

نکته جالب دیگر در مورد این گوشی، این است که آن بخشی از برنامه اندروید وان گوگل است. به این معنی که دستگاه همراه با یک رابط کاربری نفوذ ناپذیر طراحی شده که به روز رسانی نرم افزاری اش را حداقل برای 2 سال دریافت خواهد کرد. گوشی هوشمند جدید موتورولا در حال حاضر از اندروید 8 پشتیبانی می کند، اما به روز رسانی اندورید پای نیز تا پایان سال برای آن قابل دانلود است.

همچنین این گوشی تنها با شبکه های AT&T و T-mobile سازگار است و نمی تواند با ورایزون، اسپرینت یا دیگر شبکه های سلولی آمریکا مورد استفاده قرار گیرد. شما نیز اگر نظری دال بر قیمت بالای این گوشی دارید، آن را با ما درمیان بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها