موتورولا گوشی تاشدنی به بازار عرضه می‌کند

0
269
موتورولا گوشی تاشدنی به بازار عرضه می‌کند

کالاسودا – گوشی سامسونگ گلکسی فولد روز جمعه رونمایی شد. این گوشی 2000 دلار قیمت دارد. اما کارشناسان اعلام کرده‌اند که این گوشی به‌راحتی می‌شکند!

گوشی فولد پنج ماه دیرتر از زمان اعلام‌شده به بازار عرضه شد، و به نظر می‌رسد که سال 2019 سال دستگاه‌های تاشدنی نیست. گوشی Mate X هواوی هم به تعویق افتاده است. اما موتورولا قصد دارد که گوشی تاشدنی خود را تا پایان سال عرضه کند، هرچند که فروش آن فعلا غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک منبع که نخواست نامش اعلام شود گفته است که مشخص نیست که گوشی موتورولا چه زمانی به بازار می‌آید، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق تا پایان سال خواهد افتاد. موتورولا اعلام کرده که روی یک گوشی تاشدنی کار می‌کند، ولی مشخص نیست که این گوشی تحت نام Razr عرضه می‌شود یا نه. در حال حاضر، این شرکت گفته که قصد ندارد که دیرتر از سایر رقبا دست‌به‌کار شود. بیانیه آنها در زمانی منتشر شده که گلکسی فولد و Mate X در کنفرانس MWC 2019 در بارسلونا خبرساز شده‌اند، و دیگر سازندگان گوشی هم دارند دستگاه‌های خود را می‌سازند.

گوشی تاشدنی موتورولا قیمت پایین‌تری خواهد داشت

گوشی تاشدنی موتورولا قیمت پایین‌تری خواهد داشت، و انتظار می‌رود که در میان گوشی‌های میان‌رده باشد، نه گوشی پرچم‌دار. همچنین این گوشی از طراحی Razr flip استفاده خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها