مود Split Screen گوشی Galaxy Flip Z در انحصار سامسونگ نیست

0
406

به گفته‌ی گوگل، مود Split Screen گوشی Z Flip در انحصار سامسونگ نخواهد بود.

به گزارش کالاسودا و نقل از The Verge، یکی از ویژگی‌های خاص گوشی Z Flip سامسونگ، مود Split Screen است که نمایشگر بزرگ این گوشی را به دو قسمت متفاوت تقسیم می‌کند.

اما گوگل اعلام کرده است که این ویژگی در انحصار سامسونگ نخواهد بود و کمپانی‌های دیگر هم می‌توانند از این ویژگی در گوشی‌های خود استفاده کنند.

این ویژگی که در گوشی Z Flip با نام Flex Mode شناخته می‌شود، صفحه‌ی گوشی شما را از وسط به دو قسمت 4 اینچی تقسیم می‌کند. به این ترتیب شما قادر به نمایش محتوای متفاوتی از اپلیکیشن روی هر کدام از قسمت‌ها خواهید بود.

به طور مثال شما می‌توانید در یک قسمت یک ویدیوی YouTube را تماشا کنید و در قسمت دیگر، به دنبال ویدیو‌های دیگر گشته و یا کامنت‌ها را بخوانید.

همانطور که گفتیم، با وجود اینکه سامسونگ می‌گوید همکاری نزدیکی با گوگل برای طراحی این مود برای Z Flip داشته است، گوگل می‌گوید که این ویژگی برای گوشی‌های دیگر هم عرضه خواهد شد.

این در نوع خود خبر خیلی خوبی است و این ویژگی می‌تواند در چنین گوشی‌هایی بسیار کاربردی باشد. این طراحی تا حدودی یاد‌آور Nintendo DS و Nintendo 3DS است و خاطرات خوبی را زنده می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها