موفقیت طرح آزمایشی نسخه نویسی الکترونیک

0
206

طرح آزمایشی نسخه نویسی الکترونیک در کرمان با ثبت 50 هزار نسخه الکترونیک به موفقیت رسید.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، طرح نسخه نویسی الکترونیک با رویکرد بهینه سازی منابع در کرمان در سال ۹۷ آغاز و با پیگیری جدی استان رقم خورد این طرح در نیمه دوم ۹۷ افتتاح شد.

بیش از ۹۰ درصد زیر ساخت‌های فنی به لحاظ کمی ایجاد و آمادگی این طرح در بخش دانشگاهی فراهم شده است؛ ضمن آن که در بخش خصوص این طرح آغاز شده به صورتی که بیش از ۵۰ هزار نسخه سرپایی ثبت شده است.

طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی یکی از اجزای پرونده الکترونیک است و تاکنون ۵۵۰ مطب و ۲۷۰ داروخانه به این سامانه نسخه الکترونیک متصل شده اند.

به منظور بازدید از این طرح و برنامه ریزی برای ادامه اجرای آن، «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز راهی کرمان شده و در جلسه در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان حضور یافت.

گفتنی است، نسخه نویسی الکترونیک یکی از مهم ترین پروژه های سازمان الکترونیک سازمان بیمه سلامت است که به شکل پایلوت در کرمان شروع شد و منجر به این شد که سال گذشته در۳۱ استان هر استان یک شهر کار نسخه نویسی الکترونیک را آغاز کند.

طرح نخسه نویسی الکترونیکی در کرمان تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است.

در خصوص نحوه اجرای آن مدیرعامل بیمه سلامت اعلام کرده که بحث تغییر رفتار و استقبال شرکای کاری ما، در نسخه نویسی اهمیت زیادی دارد زیرا ما ۱۷۵میلیون بار مراجعه داریم که بعضا به پاراکلینیک‌ها مراجعه می‌کنند و طبیعی است این حجم مراجعه کار را برای ما سخت می‌کند.

طاهر موهبتی اظهار داشت: ۴۴هزار مرکز یا شخص شرکا کاری ما هستند که تغییر رفتار و مقاومت‌هایی دارند، امیدواریم بعد از این مرحله در کرمان، بحث زیرساخت های اجتماعی را در ۳۱ استان با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها