اخبار جالبی از گوشی میان رده اچ تی سی منتشر شد

0
690
اخبار جالبی از گوشی میان رده اچ تی سی منتشر شد

اخبار جالبی از گوشی میان رده اچ تی سی منتشر شدکالاسودا- میان رده اچ تی سی به زودی وارد بازار جهانی می شود. این گوشی هوشمند در حال حاضر تنها در وب سایت  SIG تایید شده و شماره مدل HTC 2Q72XXX برای این موبایل میان رده اختصاص داده شده است. با وجود اینکه اچ تی سی در بخش پرچمدار هیچگاه نتوانسته فوش خوبی را تجربه کند حال به نظر می رسد به سراغ میان رده و بازار فروش گوشی های ارزان قیمت تر برود.

در سال های اخیر خبر ضرر های مالی این کمپانی تایوانی به یک خبر کاملا عادی تبدیل شده و به نظر نیز نمی رسد به زودی این برند محبوب به روز های خوب خود برگردد مگر اینکه تغییرات خاصی در بخش ساخت موبایل های خود ایجاد کند. حال امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد این برند محبوب قصد دارد موبایل جدید میان رده ایی را روانه بازار فروش کند. میان رده اچ تی سی از پردازنده اسنپدراگون 450 بهره می برد و باید دید آیا این گوشی موبایل می تواند نقطه ای برای شروع دوباره این برند که در سال های نه چندان دور با عرضه موبایل های باکیفیت صدا فوق العاده کاربران را به سمت خود دعوت می کرد در نظر گرفته شود یا خیر.

در مورد میان رده اچ تی سی هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده است و اخبار موجود تنها به نوع پردازنده این محصول اشاره کرده اند. در این میان قصد داریم به برسی این پردازنده پرمصرف بپردازیم که سابق بر این در گوشی های هوشمند هوآوی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

اخبار جالبی از گوشی میان رده اچ تی سی منتشر شد

پردازنده اسنپدراگون 435 دارای چه ویژگی هایی است؟

این پردازنده ارزان قیمت که توسط کمپانی کوالکام روانه بازار فروش شده حدود دو سال است که بخش کوچکی از بازار گوشی های هوشمند میان رده و ارزان قیمت را به خود اختصاص داده است. این پردازنده 28 نانومتری بسیار پرمصرف است و در مقابل پردازنده های میان رده کایرین نمی تواند جلب توجه خاصی داشته باشد. میان رده اچ تی سی با این وجود دارای یک پردازنده ی هشت هسته ایی Cortex-A53 با سرعت 1.4 گیگاهرتز روانه بازار فروش می شود. این پردازنده پرمصرف از پردازنده گرافیکی Adreno 505 بهره می برد و یک مودم X8 با اتصال Cat.7 تا 300 مگابیت در ثانیه وجود دارد که برای بسیاری از کشورهای جهان کافی خواهد بود.

نظر شما در مورد میان رده اچ تی سی چیست؟ آیا این برند می تواند فروش خوب گذشته خود را تکرار کند یا به دلایل همراه نبودن با نیاز های کاربران به مرور فراموش خواهد شد؟

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها