اولین فروشگاه 4 ستاره امازون در کالیفرنیا

0
695
اولین فروشگاه 4 ستاره امازون در کالیفرنیا

اولین فروشگاه 4 ستاره امازون در کالیفرنیاکالاسودا – کالیفرنیا میزبان اولین فروشگاه 4 ستاره آمازون شد. آمازون اخیرا از طریق توسعه فروشگاه های خرده فروشی و مواد غذایی خود به فکر توسعه فروشگاه های 4 ستاره و بدون صندوق دار خود افتاده است که ترکیبی از سخت افزارهای اصلی آمازون و دیگر آیتم های محبوب این فروشگاه را در خود جای داده است.

اولین فروشگاه آمازون در کالیفرنیا

این سومین فروشگاه 4 ستاره ای است که آمازون طی دو ماه گذشته راه اندازی کرده و اکنون مشتریان این فروشگاه  برای اولین بار در کالیفرنیا نیز قادر خواهند بود انواع سخت افزارهای آمازون مانند اسپیکر های اکو و تبلت های فایر خاص این شرکت را خریداری کنند. همچنین اقلامی که در سایت آمازون محبوب هستند و دارای رتبه های 4 ستاره و بالاتر اند نیز در این فروشگاه به صورت فیزیکی برای خرید وجود دارند.

پیش از این بیان شده بود که این فروشگاه در خیابان برکلی قرار دارد، اما اکنون گفته شده که لوکیشن این فروشگاه فیزیکی در خیابان چهارم 1787 است که به صورت عمومی گشایش یافته است. این شرکت تنها چند روز پس از باز شدن این فروشگاه در کلرادو افتتاح شد.

چنین رویکردهایی نشان می دهد که آمازون در حال حضور آفلاین به صورت جدی است. هر چند که بازار آنلاین آن نیز همچنان به قوت خود برای خریدارانی که خواهان خرید آنلاین هستند باقی خواهد ماند.

اولین فروشگاه 4 ستاره امازون در کالیفرنیا

کدام مشتریان از اولین فروشگاه 4 ستاره آمازون استقبال می کنند؟

 این فروشگاه های برای مشتریانی که می خواهند یک محصول با رتبه بندی خدمات با کیفیت بالا داشته باشند و از نزدیک آن را لمس کنند مفید خواهد بود. مشتریانی که برای خرید عجله دارند و نمی توانند 2 روز تا ارسال بسته پستی خود صبر کنند نیز جزو طرفداران پر و پاقرص این فروشگاه ها خواهند شد. تنها کافیست که به یکی از این فروشگاه های 4 ستاره بروند و بلافاصله آن را خریداری کنند. بسیاری از مشتریان هستند که دوست دارند قبل از خرید، جنس را در دست گرفته و پس از بررسی آن را بخرند. مزیت این فروشگاه ها این است که محصول را همان لحظه به دست خواهید آورد.

باید دید این فروشگاه های فیزیکی تا چه میزان هواداران و علاقه مندان به خرید فیزیکی را ترغیب می کنند. چرا که بهرحال خرید اینترنتی می‌تواند بسیار راحت‌تر از خرید فیزیکی باشد. در خرید فیزیکی احتمال عدم موجودی یا به اتمام رسیدن وجود دارد اما در خرید اینترنتی معمولا کاربران می ‌توانند در سریع ‌ترین زمان ممکن سفارش خود را از آمازون دریافت کنند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها