گوگل با به روزرسانی جدید خود مشکلات اخیر گوشی Pixel 3 را برطرف می کند

0
403
گوگل با به روزرسانی جدید خود مشکلات اخیر گوشی Pixel 3 را برطرف می کند

گوگل با به روزرسانی جدید خود مشکلات اخیر گوشی Pixel 3 را برطرف می کندکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی از سوی شرکت گوگل در مورد گوشی Pixel 3 به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت با ارائه یک به روزرسانی جدید مشکلات اخیر این گوشی در مورد RAM را برطرف خواهد کرد.

باگ اخیر RAM گوشی Pixel 3

گوگل اعلام کرده است که از مشکلات اخیر RAM گوشی Pixel 3 باخبر بوده و این مشکلات مدیریت حافظه باعث می شود تا برنامه ها به طور کامل بسته در گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL بسته شوند و شرکت گوگل تصمیم دارد که با ارائه به روزرسانی تازه این مشکل را برطرف کند.

رونمایی از به روزرسانی ماه نوامبر گوشی Pixel 3

این بهینه سازی قطعا در به روزرسانی ماه نوامبر وجود نخواهد داشت ، این به روزرسانی امروز به بازار عرضه شده است و به نظر می رسد که این به روزرسانی در ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد شد. گوگل اعلام کرده است که این به روزرسانی تا چند هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد و این به روزرسانی مخصوص رفع این مشکل طراحی و به بازار عرضه خواهد شد.

گوگل با به روزرسانی جدید خود مشکلات اخیر گوشی Pixel 3 را برطرف می کند

ویژگی به روزرسانی ماه نوامبر گوشی Pixel 3

به روزرسانی ماه نوامبر مشکل شارژ بی سیم را که در گوشی Pixel 3 برطرف کرده است. زمانی که کاربران از این به روزرسانی استفاده کنند ، دیگر شارژرهای متفرقه نمی توانند گوشی را با سرعت شارژ کنند و کاربران با پیام شارژ آرام مواجه خواهند شد. یعنی این گوشی به جای ولتاژ 10W ، 5W شارژ خواهد کرد.

باگ اصلی گوشی Pixel 3

مشکل RAM زمان برای کاربران رخ می داده است که کاربران چند برنامه را به صورت هم زمان باز می کرده اند ، مثلا دوربین را با برنامه Spotify باز شود ، این موضوع باعث می شده است که تمام برنامه ها به صورت هم زمان بسته شوند. RAM موجود در تمام گوشی های پرچم دار 4 گیگابایت است و احتمالا پس از این به روزرسانی این مشکل برطرف خواهد شد.

قطعا با ارائه این به روزرسانی مشکل خیلی از گوشی Pixel 3 برطرف خواهد کرد و کاربران می توانند به راحتی از گوشی خود استفاده کنند. شکی نیست که شرکت گوگل سعی می کند به روزرسانی های خوبی را برای گوشی Pixel 3 ارائه کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها