میان رده جدید Honor؛ تفاوت های بسیار با نسخه قبلی و پرفروش این برند

0
1090
میان رده جدید Honor ؛ تفاوت های بسیار با نسخه قبلی و پرفروش این برند

میان رده جدید Honor چند روز پیش رونمایی شد. گوشی موبایل Honor 10 Lite جدیدترین محصول این برند به شمار می رود که در مقایسه با نسخه پرفروش قبلی این برند، با تغییرات بسیاری که در آن ایجاد شده، در اختیار کاربران قرار می گیرد. میان رده جدید Honor با رنگ های گرادیانت به زودی یکی از پرفروش ترین موبایل های سال لقب خواهد گرفت.

میان رده جدید Honor با چه ویژگی هایی روانه بازار فروش می شود؟

میان رده جدید Honor با صفحه نمایش 6.21 اینچی و نسبت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس در اختیار کاربران قرار می گیرد. تراکم پیکسلی این گوشی هوشمند 415 پیکسل بر اینچ است. استفاده از پنل ال سی دی یکی از بهترین شرایط را برای کاربران به همراه خواهد داشت.
گوشی هوشمند Honor 10 Lite از پردازنده 12 نانومتری کایرین 710 و حافظه های 64 و  128 گیگابایتی بهره می برد. میان رده جدید Honor در دو نسخه با رم های نرم افزاری 4 و 6 گیگابایتی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.
این گوشی هوشمند دارای دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک لنز 24 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. لنز اصلی این گوشی هوشمند دارای گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 است که شرایط بسیار خوبی را برای عکاسی رقم خواهد زد.
میان رده جدید Honor با باتری 3000 میلی آمپری روانه بازار خواهد شد و حضور اندروید 9 و رابط کاربری جدید این محصول، قابل پیش بینی ترین بخش این گوشی موبایل خواهد بود.
قیمت گوشی های این برند در نسخه 64 گیگابایتی و رم نرم افزاری چهار گیگابایتی 200 دلار، نسخه رم نرم افزاری شش گیگابایتی   و 64 گیگابایتی این محصول 245 دلار و در بخش رم نرم افزاری شش گیگابایتی با حافظه 128 گیگابایت شاهد قیمت 275 دلار هستیم.

میان رده جدید Honor ؛ با چه ویژگی هایی روانه بازار فروش می شود؟

میان رده جدید Honor فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟

نسخه قبلی این گوشی هوشمند با میان رده جدید Honor حدود 30 یورو تفاوت قیمت دارند. نسخه قبلی این موبایل صفحه نمایشی 5.65 اینچی و نسبت تصویر 18 به 9 داشت که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. در بخش صفحه نمایش تفاوت خاصی میان این دو نسخه وجود ندارد اما میان رده جدید Honor با ظاهری جدیدتر در اختیار کاربران قرار می گیرد.
شاید بتوان بزرگ ترین تفاوت میان این دو نسخه را در بخش دوربین سلفی دانست. آنر 9 لایت در بخش دوربین سلفی دارای لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی بود و لقب ارزان ترین موبایل چهار لنز را در بازار ایران با خود همراه داشت، اما نسخه جدید این محصول در بخش پردازنده شگفتی ساز خواهد بود.
پردازنده و باتری در این بخش کنار یکدیگر مقایسه می شوند. بدون شک تفاوت های زیادی میان کایرین 659 و کایرین 710 وجود دارد، اما در بخش باتری حضور باتری 3000 میلی آمپری در نسخه جدید با وجود صفحه نمایش بزرگ تر کمی ناامیدکننده به نظر می رسد. اما پردازنده کم مصرف میان رده جدید Honor دلیلی بر حضور باتری 3000 میلی آمپری در این گوشی هوشمند است.
موضوع دیگری که تفاوت هایی زیادی را برای انتخاب کاربران ایجاد می کند، ظاهر متفاوت این دو گوشی موبایل است. بریدگی صفحه نمایش و استفاده از رنگ های متنوع گرادیانت در این گوشی بسیار مطلوب خواهد بود. درصورتی که نسخه قبلی این محصول در کنار اولین گوشی های هوشمند هوآوی قرار می گیرد که با نسبت تصویر 18 به 9 روانه بازار فروش شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها