لپ تاپ میت بوک ایکس پرو 2019 هواوی MWC در نمایشگاه معرفی شد

0
1319
لپ تاپ میت بوک ایکس پرو 2019 هواوی MWC در نمایشگاه معرفی شد

لپ تاپ هواوی میت ایکس پرو 2019 هواوی به تازگی معرفی شد و با طراحی خود توانست جوایز بسیاری را دریافت کند.

طراحی محصول

طراحی ایده آل لپ تاپ هواوی میت ایکس پرو 2019 به این صورت است که وب کم زیر کلیدهای تابعی پیکربندی فیزیکی پورت ها مخفی شده است. لبه های این لپ تاپ باریک تر از قبل شده، اما تعداد پورت ها مشابه مدل نسل قبلی است. میت بوک ایکس پرو 2019 به درگاه تاندربولت 3 با سرعت تا 40 گیگابیت در ثانیه مجهز شده و قابلیت سازگاری با نمایشگرهای خارجی 4K و پشتیبانی از کارت های گرافیک اکسترنال را دارد. وزن این محصول 1.3 کیلوگرم است.

مشخصات فنی لپ تاپ هواوی میت ایکس پرو 2019

لپ تاپ هواوی میت ایکس پرو 2019   از پردازنده های جدید اینتل Core i5 و core i7 برخوردار است و به روز رسانی های اندکی نیز در CPU به انجام رسیده است. تفاوت آن با لپ تاپ نسل قبلی این است که از پردازنده های نسل هشتم اینتل به جای نسل هفتم استفاده می کند.مشخصات فنی لپ تاپ هواوی میت ایکس پرو 2019

کارت گرافیک لپ تاپ هواوی میت ایکس پرو 2019

کارت گرافیکی قدرتمند قدرتمند انویدیا GeForce MX 250 با 2 گیگابایت رم می تواند به خوبی شما را از بابت سرعت این لپ تاپ راحت کند. ذخیره سازی این لپ تاپ از نوع 1 ترابایتی است که نسبت به سال گذشته که حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی دارد پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. رم این دستگاه نیز 16 گیگابایت است که در نوع خود قدرتمند محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به قابلیت احراز هویت از طریق حسگر اثر انگشت اشاره کرد که اکنون به یک ویژگی مهم در لپ تاپ های نسل جدید تبدیل شده است. دوربین بیرون جهنده میان کیبورد هم از دیگر ویژگی های جذاب این لپ تاپ است که در نسل جدید لپ تاپ های هواوی تعبیه شده است.

نرم افزار

از ویژگی های نرم افزاری این لپ تاپ می توان به نرم افزار Huawei Share اشاره کرد که امکان انتقال ساده تصاویر و سایر فایل ها بین گوشی های هواوی و لپ تاپ ها را فراهم می کند. هواوی به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه کاربری است و می خواهد در این لپ تاپ یک مرکز مدیریت فایل جذاب ایجاد کند که به راحتی بتوانید تمام درایورها را آپدیت کرده و سلامت لپ تاپ خود را بررسی کنید. در نسخه 2019، هواوی گزینه هایی برای ارتباطات بهتر با گوشی های هوشمند هواوی از طریق Huawei share وجود دارد و جابجایی عکس و فایل میان گوشی و لپ تاپ را نیز آسان می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها